Benutzeranleitung / Produktwartung C4625M des Produzenten Pelco
Zur Seite of 12
QUICK START C4625M (9/09) For use with Third-Party IP Devices Endura ® UDI5000-CAM Configuration Software.
.
C4625M (9/09 ) 3 Contents About this Guide . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 Accessing the Configuration Application .
4 C4625M (9/09) About this Guide This guide p rovides inst ructions o n operatin g the UDI500 0-CAM config uration ap plication. With this a pplication yo u can perf orm the following tasks: • Associate up to 16 stand ard resolu tion or mega pixel third- party IP ca meras.
C4625M (9/09 ) 5 About the Main Page The main application page is divi ded into the followin g three tabs: Figure 2. UDI5000-CAM Configuratio n Application Main Pag e Channel Management: Used to assoc.
6 C4625M (9/09) Channel Management ASSOCIATING A CAMERA WITH A CHANNEL A camera shou ld be associa ted with only one UDI 5000-CAM. A lthough a c amera can tran smit video t o more than one UDI5000 -CAM, eac h subsequent video stre am can impact camera perfo rmance.
C4625M (9/09 ) 7 DISCONNECTING A CAMERA 1. From the Chan nel Management t ab, select a ca mera in the Channe ls list. 2. Click the Delete button . The camera is removed fro m the list and its camera informatio n is deleted from the system.
8 C4625M (9/09) UDI Settings LOCATING FIRMWARE V ERSION INFORMATION The following system infor mation fo r the UDI5 000-CAM softwar e is locat ed on the U DI Settings t ab: • Base Firmware V ersion: The version of softwa re that was origina lly installed on the unit at the factory .
C4625M (9/09 ) 9 Account Settings Information entered on t his tab aff ects the UDI 5000-CAM. Th is informat ion does no t affect any securit y settings yo u have crea te d fo r the third-party came ras from the ir own configura tion utilities. Figure 5.
10 C4625M (9/09).
PRODUCT WARR ANTY AND RETURN INFORMA TION WARRANTY Pelco will repair or replace, without c harge, any merchandise proved defective in material or workmanship for a pe riod of one ye ar after the date of shipment.
Pelco, Inc. Worldwide Headquarters 3500 Pelco W a y Clovis, California 93612 USA USA & Canada T el (800) 289-9100 Fax (800) 289-9150 International T el +1 (559) 292-1981 Fax +1 (559) 348-1120 www .
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Pelco C4625M (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Pelco C4625M noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Pelco C4625M - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Pelco C4625M reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Pelco C4625M erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Pelco C4625M besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Pelco C4625M verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Pelco C4625M. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Pelco C4625M gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.