Benutzeranleitung / Produktwartung 6500/7600 des Produzenten Cisco Systems
Zur Seite of 8
xi Cisco 6500/7600 Series Manager User Guide About this Guide This preface describes who should read the Cisco 6500/7600 Series Manager User Guide , ho w it is organized, and its document con v entions.
xii Cisco 6500/7600 Series Manager User Guide About this Guide Related Documentation Related Documentation In addition to this guide, the following documents are a vailable for the Cisco 6500/7600 Ser.
xiii Cisco 6500/7600 Series Manager User Guide About this Guide Conventions and Terminology For information about MIBs, refer to this URL: http://www .cisco.com/public/sw-center/netmgmt/cmtk/mibs.shtml Conventions and Terminology This publication uses the following con ventions: Notes use the following con ventions: Note Means r eader take note .
xiv Cisco 6500/7600 Series Manager User Guide About this Guide Obtaining Documentation This guide uses the following con ventions and terminology: • pointer —Indicates where the mouse action is to occur . • select —T o push and hold do wn the left mouse button.
xv Cisco 6500/7600 Series Manager User Guide About this Guide Obtaining Documentation • Registered Cisco Direct Customers can order Cisco product documentation from the Networking Products MarketPlace: http://www .cisco.com/cgi-bin/order/order_root.
xvi Cisco 6500/7600 Series Manager User Guide About this Guide Obtaining Technical Assistance Ordering Documentation Y ou can order Cisco documentation in these ways: • Registered Cisco.com users (Cisco direct customers) can order Cisco product documentation from the Networking Products MarketPlace: http://www .
xvii Cisco 6500/7600 Series Manager User Guide About this Guide Obtaining Technical Assistance • Order Cisco learning materials and merchandise • Register for online skill assessment, training, and certif ication programs If you want to obtain customized information and service, you can self-register on Cisco.
xviii Cisco 6500/7600 Series Manager User Guide About this Guide Obtaining Technical Assistance Cisco TAC Escalation Center The Cisco T A C Escalation Center addresses priority lev el 1 or priority level 2 issues. These classif ications are assigned when severe netw ork degradation signif icantly impacts business operations.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Cisco Systems 6500/7600 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Cisco Systems 6500/7600 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Cisco Systems 6500/7600 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Cisco Systems 6500/7600 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Cisco Systems 6500/7600 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Cisco Systems 6500/7600 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Cisco Systems 6500/7600 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Cisco Systems 6500/7600. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Cisco Systems 6500/7600 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.