Benutzeranleitung / Produktwartung SB-ZT1 des Produzenten Panasonic
Zur Seite of 8
This speaker system is e xclusively used f or SC-ZT2. This unit is not stand-alone equipment. (As of J anuar y , 2010) Dear customer Thank you f or purchasing this product. Bef ore connecting, operating or adjusting this product, please read the instructions completely .
VQT2T88 2 Setup example Front speaker (right) Front speaker (left) Connected equipment Main unit Surround speaker (left) Surround speaker (right) Approx.120° Supplied accessories/AC power supply connection/Control guide/Installation • Aim the front face (with P anasonic logo) of each speaker at the listening-viewing position f or setting.
VQT2T88 Speaker setting/Maintenance 3 The lightning fl ash with arro whead symbol, within an equilateral triangle, is intended to alert the user to the presence of uninsulated “dangerous v oltage” within the product’ s enclosure that may be of suf fi cient magnitude to constitute a risk of electric shock to persons .
VQT2T88 4 -If you see this symbol- Information on Disposal in other Countries outside the European Union This symbol is only valid in the European Union. If you wish to discard this product, please contact your local authorities or dealer and ask f or the correct method of disposal.
VQT2T88 5 Limited Warranty (ONL Y FOR U.S.A. AND PUERTO RICO) Limited W arranty (ONL Y FOR U .S.A. AND PUER T O RICO) Panasonic Consumer Electr onics Company , Division of Panasonic Corporation of Nor.
VQT2T88 6 Limited Warranty (ONL Y FOR CANADA) Limited W arranty (ONL Y FOR CANAD A) Panasonic Canada Inc. PANA SONIC PRODUCT – LIMITED WARRA NTY Panasonic Canada Inc. w arrants this product to be free from defects in material and workmanship and agrees to remedy any such defect for a period as stated below fro m the date of original purchase.
VQT2T88 7 This de vice complies with RSS-210 of the IC Rules. Operation is subject to the f ollowing two conditions: (1) This de vice may not cause harmful interference , (2) This de vice must accept any interf erence received, including interf erence that may cause undesired operation of the de vice.
VQT2T88 8 Panasonic Consumer Electronics Company, Division of Panasonic Corporation of North America One P anasonic W a y , Secaucus , New Jerse y 07094 http://www .panasonic.com © P anasonic Cor poration 2010 Printed in Malaysia Panasonic Canada Inc.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Panasonic SB-ZT1 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Panasonic SB-ZT1 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Panasonic SB-ZT1 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Panasonic SB-ZT1 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Panasonic SB-ZT1 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Panasonic SB-ZT1 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Panasonic SB-ZT1 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Panasonic SB-ZT1. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Panasonic SB-ZT1 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.