Benutzeranleitung / Produktwartung 6230I 6230I des Produzenten Nokia
Zur Seite of 10
Setup Guide for E-mail, Calendar and web services for the Nokia 6230i V1.0 25 th November, 2005 UNIVERSITY OF SOUTH AUSTRALIA INFORMATION STRATEGY A ND TECHNOLOGY SERVICES Mobile Telephone Procedures.
University of South Australia Mobile Teleph one Procedures – Nokia 6230i Page 2 TABLE OF CONTENTS Document Summary .......................................................................................................... 3 Activati ng GP RS .......
University of South Australia Mobile Teleph one Procedures – Nokia 6230i Page 3 Document Summary This document will detail how to send and view your email and how to synchronize yo ur calendar, contacts, to do list and notes.
University of South Australia Mobile Teleph one Procedures – Nokia 6230i Page 4 V iewing and Synchronizing your Calendar Required Items To synchronize your calendar you need the following: • Nokia PC Suite Software availa ble from the Nokia website here http://www.
University of South Australia Mobile Teleph one Procedures – Nokia 6230i Page 5 4. open the Synchronise window 5. Choose what items yo u want to synchronize.
University of South Australia Mobile Teleph one Procedures – Nokia 6230i Page 6 6. Choose the length of time y ou want to synchronize for 7. Select the profile you want to synchronize with.
University of South Australia Mobile Teleph one Procedures – Nokia 6230i Page 7 8. Click OK and the Synchronize now 9. When it has completed the following window will open You have now synchronized your phone with your computer.
University of South Australia Mobile Teleph one Procedures – Nokia 6230i Page 8 V iewing and Sending email To access your email you need to make a GPRS connection and go to the following site: • https://my.unisa.edu.au/oma The easiest way to this is to make a bookmark of the site above.
University of South Australia Mobile Teleph one Procedures – Nokia 6230i Page 9 The base menu When you are connected to the website a web page will open stat ing that the device type you are using isn’t supported and to press ok to continue, simply select either option depending on whether you want to see this message again or not.
University of South Australia Mobile Teleph one Procedures – Nokia 6230i Page 10 General Browser Use Opening a Web Pa ge 1. Open the menu and select “Web” 2.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Nokia 6230I 6230I (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Nokia 6230I 6230I noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Nokia 6230I 6230I - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Nokia 6230I 6230I reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Nokia 6230I 6230I erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Nokia 6230I 6230I besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Nokia 6230I 6230I verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Nokia 6230I 6230I. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Nokia 6230I 6230I gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.