Benutzeranleitung / Produktwartung WNA-1 des Produzenten Wells
Zur Seite of 12
WELLS BLOOMFIELD, LLC 2 ERIK CIRCLE, P . O. Box 280 V erdi, NV 89439 www .wellsbloomfield.com PRINTED IN CHINA telephone: 775-689-5703 fax: 775-689-5976 IMPORTANT: DO NOT DI SCARD THIS MANUAL This man.
233 306224 Owners M anual WNA-Series Nacho Cabinet Unless otherwise specified, all commercial cooking equipment manufactured by WELLS BLOOMFIELD, LLC is warranted against defects in ma terials and wor.
W A R R A N T Y x i SPECIFICATIONS 1 FEATURES & OPERATING CONTROLS 2 PRECAUTIONS & GENERAL INFORMATION 3 AGENCY LISTING INFORMATION 3 I N S T A L L A T I O N 4 O P E R A T I O N 5 CLEANING INS.
FEATURES & OPERATING CONTROLS 2 WNA-1 Nacho Holding Cabinet 233 306224 Owners M anual WNA-Series Nacho Cabinet.
FEATURES & OPERATING CONTROLS (continued) 3 This appliance is intended for use in commercial establishments only. This appliance is intended to hold previously prepared food at temperature for human consumption. No other u se is recommended or authorized by the manufacturer or its agents.
4 INSTALLATION NOTE: DO NOT discard the carton or other packing materials until you have inspected the appliance for hidden damage and tested it for proper operation.
5 OPERATION PREPARATION Be sure inside of appliance is wiped cl ean, and the drop door is properly installed. Load nachos through refill openi ng. Re place refill cover. Press on/off switch to “ ON ”. USE Open the drop door to access nachos. Keep drop door closed unless dispensin g.
6 CLEANING INSTRUCTIONS PREPARATION Turn ON/OFF sw itch “ OFF ” Allow unit to cool completely before cle aning Disconnect unit from electr ic power before cleaning FREQUENCY Daily, or as needed TOOLS Mild Detergent, Soft Cloth or Sponge Plastic Scouring Pad CLEANING 1.
MAINTENANCE INSTRUCTIONS 7 TROUBLESHOOTING SUGGESTIONS PROBLEM POSSIBLE CAUSE SUGGESTED REMEDY No power to unit Power cord unplugged Plug power cord into appropriate receptacle Circuit breaker tripped.
EXPLODED VIEW 8 233 306224 Owners M anual WNA-Series Nacho Cabinet.
DESCRIPTION PART NO. There are currently no accessories available for this u nit CUST OMER SERVICE DA T A please have this information av ailable if calling for service RESTAURANT ___________ ________.
Genuine Parts Protect - YOU - All - W ays SER VICE TRAINING - QUALITY SER VICE SER VICE TRAINING - QUALITY SERVICE CUSTOMER SA TISF ACTION CUSTOMER SA TISF ACTION Commercial Food Equipment Service Ass.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Wells WNA-1 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Wells WNA-1 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Wells WNA-1 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Wells WNA-1 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Wells WNA-1 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Wells WNA-1 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Wells WNA-1 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Wells WNA-1. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Wells WNA-1 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.