Benutzeranleitung / Produktwartung ALL-PRO 100R-NG des Produzenten Universal
Zur Seite of 9
ST OP QUESTIONS? MISSING / D AMAGED P ARTS Please do not return this product to the store. If a part is damaged or missing, simply e-mail us at php@allpro-heaters.com, or visit our website at http://allpro-heaters.com, or call our Customer Service Department at (888) 619-7060.
Page -2- GENERAL HAZARD WARNING: FAILURE TO COMPLY WITH THE PRECAUTIONS AND INSTRUCTIONS PROVIDED WITH THIS HEATER, CAN RESULT IN DEATH, SERIOUS BODILY INJURY AND PROPERTY LOSS OR DAMAGE FROM HAZARDS OF FIRE, EXPLOSION, BURN, ASPHYXIATION, CARBON MONOXIDE POISONING, AND/OR ELECTRICAL SHOCK.
Page -3- OPERA TING PRECAUTIONS This is a natural gas, direct-fired, radiant heater. It's intended use is primarily temporary heating of buildings under construction, alteration or repair.
Page -4- ODOR F ADE W ARNING FUEL GAS ODOR LP gas and natural gas have man-made odorants added specifically for detection of fuel gas leaks. If a gas leak occurs you should be able to smell the fuel gas. Since Propane (LP) is heavier than air you should smell for the gas odor low to the floor.
Page -5- SERVICING A hazardous condition may result if a heater is used that has been modified or is not functiong properly. When the heater is working properly: *The flame is contained within the heater. *The flame is essentially blue with perhaps some yellow tipping.
Page -6- 1 0814 Base Assembly 1 2 3095 Ballast 1 3 1074 Valve Shield Assembly 1 4 6113 Orifice, #55 Drill 1 5 1510 Pilot Assembly 1 6 1072 Manifold Assembly 1 7 7616 Thermoelectric Valve 1 8 6067 Spac.
Page -7- W ARRANTY We are pleased that you have selected our product and take this opportunity to assure you that qualified service facilities are available if required. With the cooperation of independent dealers, a nationwide network of authorized servicing dealers is available for your servicing requirements.
Page -9- Warranty Registration First Na me Hand print only. Use blac k or blue ink pen to fill in this fo rm. Cross or check i nside the circle. Your I nfo rma ti on Last nam e Postal code State City .
Page -10- V isit our website for product information, technical support, customer service, and warranty registration at: WWW .ALLPRO-HEA TERS.COM for All-Pro products or WWW .
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Universal ALL-PRO 100R-NG (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Universal ALL-PRO 100R-NG noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Universal ALL-PRO 100R-NG - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Universal ALL-PRO 100R-NG reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Universal ALL-PRO 100R-NG erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Universal ALL-PRO 100R-NG besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Universal ALL-PRO 100R-NG verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Universal ALL-PRO 100R-NG. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Universal ALL-PRO 100R-NG gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.