Benutzeranleitung / Produktwartung IRD 4200 des Produzenten TROY Group
Zur Seite of 10
Security Printing Solutions Quick-Start Guide Document #50-70377 -001 Rev. D Page 1 of 10 Product Installation Instructions (For use with TROY MICR / IRD 2300, 4200, and 4300 Security Printing Solutio.
Security Printing Solutions Quick-Start Guide Document #50-70377 -001 Rev. D Page 2 of 10 STEP 2 : Install the HP PCL 5e Printer Driver for Microsoft ® Windows ™ NOTE : Use only the TROY Security Printing Solutions CD to install the Hewlett-Packard PCL 5e printer driver designated for your Hewlett-Packard or TROY printer.
Security Printing Solutions Quick-Start Guide Document #50-70377 -001 Rev. D Page 3 of 10 STEP 3 : Install the TROY Support Files for Microsoft ® Windows ™ NOTE : The Hewlett-Packard PCL 5e printer driver mu st be installed on the host computer prior to loading the TROY support files.
Security Printing Solutions Quick-Start Guide Document #50-70377 -001 Rev. D Page 4 of 10 Install the TROY Screen Fonts for Windows ™ 98, ME, 2000/NT4.
Security Printing Solutions Quick-Start Guide Document #50-70377 -001 Rev. D Page 5 of 10 STEP 4 : Install the TROY Software for Microsoft ® Windows ™ Install the TROY Printer Utility for Windows ™ 98, ME, 2000/NT4.
Security Printing Solutions Quick-Start Guide Document #50-70377 -001 Rev. D Page 6 of 10 Create a TROY Port Monitor Port on Your Host Computer for Windows ™ 2000/XP 1. From the Start menu, click on Settings , Printers , click on the desired printer, and then click on Printer , Properties .
Security Printing Solutions Quick-Start Guide Document #50-70377 -001 Rev. D Page 7 of 10 STEP 5 : T est the TROY Font Support for Microsof t ® Windows ™ To verify that the TROY Windows font suppor.
Security Printing Solutions Quick-Start Guide Document #50-70377 -001 Rev. D Page 8 of 10 TROY Security Font Demonstration Page (not to scale).
Security Printing Solutions Quick-Start Guide Document #50-70377 -001 Rev. D Page 9 of 10 STEP 6 : Check the MICR Print Quality Maintaining high-quality MICR printing is vital to error-free reader/sorter processing of your checks at the bank.
Security Printing Solutions Quick-Start Guide Document #50-70377 -001 Rev. D Page 10 of 10 Obtaining Technical Assistance The TROY Printer Utility provides several help screen s to guide you through the available features and functions of your TROY Security Printing Solution.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts TROY Group IRD 4200 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie TROY Group IRD 4200 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für TROY Group IRD 4200 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von TROY Group IRD 4200 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über TROY Group IRD 4200 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon TROY Group IRD 4200 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von TROY Group IRD 4200 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit TROY Group IRD 4200. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei TROY Group IRD 4200 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.