Benutzeranleitung / Produktwartung TPL-202E des Produzenten TRENDnet
Zur Seite of 10
FCC Warning This equipment has been tested and found to comply with the regulations for a Class B digital device, pursuant to Part 15 of the FCC Rules. These limits are designed to provide reasonable protection against harmful interference when the equip ment is operated in a commercial environment.
Table of Contents INTRODUCTION ................................ ................................ ................................ ..... 1 A BOUT THE 85M BPS H OME P LUG 1.0 T URBO TO E THERNET A DAPTER .... 1 P RODUCT F EATURES .......................
2 INSTALLATION The 85Mbps Powerline Ethernet Adapter is designed to be simple and easy install. Ethernet Port Connect to Ethernet enabled device. AC Power Plug Pluging in to the AC power outlet. LED Indicators Power : This LED lights green when the switch is receiving power.
4 Configuration Utility The HomePlug Configuration Utility for Wind ows OS enables the users to identify HomePlug devices on the power line network, measures data rate performance, ensures privacy and performs diagnostics by setting user defined secure power line networks.
6 The lower panel displays all the HomePlug remote devices, discovered on the current logical network. The total number of remote devices connected on the same network can be fo und on top of the remote device panel. The Network type (Public or Private) is also displayed based on the network status of the local device.
8 Privacy The Privacy screen provides the user with an option to maintain security for their logical network and also to select the devices that has to be included in the netw ork.
10 The Upper panel shows technical data concerning software and hardware present o n the host computer which were used to communicate over HomePlug on the Power line network.
12 SPECIFICATIONS Standards: HomePlug 1.0 Turbo IEEE 802.3 Ethernet / IEEE 802.3u Fast Ethernet Data Speed: Ethernet: 10/100Mbps (Link speed) HomePlug : Up to 85Mbps bps Frequency band 4.
14 within the applicable warranty period for a Return Material A uthorization (RMA) number, accompanied by a copy of the dated proof of the purchase. Products returned to TRENDnet must be pre - authorized by TRENDnet with RMA number marked on the outside of the package, and sent prepaid, insured and packaged appropriatel y for safe shipment.
16.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts TRENDnet TPL-202E (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie TRENDnet TPL-202E noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für TRENDnet TPL-202E - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von TRENDnet TPL-202E reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über TRENDnet TPL-202E erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon TRENDnet TPL-202E besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von TRENDnet TPL-202E verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit TRENDnet TPL-202E. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei TRENDnet TPL-202E gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.