Benutzeranleitung / Produktwartung iES16 des Produzenten Toshiba
Zur Seite of 11
Discover the P ower of T oshiba ’s IP Communication Solutions.
CIX1 00 Supports up to 64 trunks or 72 voice endpoints and combinations up to 112 total. CIX40 Supports 4-11 trunks or 8-40 voice endpoints depending upon configuration. CIX200 Supports up to 96 trunks or 160 voice endpoints and combinations up to 192 total.
COMMUNICATE — ON-SITE OR OFF-SITE IP and Digital Endpoints The Toshiba Strata CIX IP communication system helps you communicate where and when you need to, keeping your customers connected and employee productivity at its peak.
THE POWER TO DO MORE — TOSHIBA VOICE MAIL APPLICATIONS Integrated Voice Mail Voice processing applications help you improve customer service by providing callers with instant attention, responsiveness, and access to information.
Browser-Based Administration Authorized personnel can easily maintain the system via your LAN/WAN from any location with the browser-based eManager, or via modem or direct connection. Network eManager enables centralized installation/ maintenance of all Strata CIX systems in the network.
For Companies Large or Small A well-managed call center can serve customers quickly, effi ciently, and cost-effectively, providing an important competitive advantage. Toshiba’s Strata ACD solutions can help you manage your calls and call distribution — even if you don’t have or need a large call center.
Expand At Will, Migrate Without Worries When you need to expand your system or upgrade to a larger Toshiba CIX platform in the future, you’ll be able to reuse telephones and many system components, protecting your investment in your communication system.
FEATURE HIGHLIGHTS System Features Account Codes Forced Voluntary Verifi able Account Code Button Account Code Revision Administration/Programming (Optional)* Live System Programming Personal Adminis.
Voice Mail Features Audiotex Automated Attendant (AA) Automatic Message Copy with Optional Delete Automatic Message Copy with Start/Stop Time and Delay Called Identifi cation Caller ID with SMDI Call.
THE COMPLETE TOSHIBA SOLUTION FOR TODAY’S BUSINESS Toshiba Leading Innovation Toshiba delivers technology and products that make life safer, more comfortable, and more productive. We bring together the spirit of innovation with our passion and conviction to shape the future and help protect the global environment — our shared heritage.
T oshiba America Information Systems, Inc. T elecommunication Systems Division 9740 Irvine Blvd., Irvine, CA 92618-1697 Headquarters (949) 583-3700 National Accounts (800) 234-4873 www .telecom.toshiba.com © 2008 T oshiba America Information Systems, Inc.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Toshiba iES16 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Toshiba iES16 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Toshiba iES16 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Toshiba iES16 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Toshiba iES16 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Toshiba iES16 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Toshiba iES16 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Toshiba iES16. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Toshiba iES16 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.