Benutzeranleitung / Produktwartung V3.36.2 des Produzenten Baracoda
Zur Seite of 9
Baracoda Manage r software v3.36. 2 for Smartph one pl atform (WM5 / WM 6) ©Baracoda TM – May 2009 Data Capture for W orkforce in Motion.
BaracodaManager softwar e v3.36.2 for Smartph one platform (WM5 / WM6) – User Guide - 2 - REVISION HIST ORY Changes to the origin al manu al are listed belo w. Documen t Date Description 1.0 23rd April 08 Initial release for Bara codaMa nager v3.32 3.
BaracodaManager softwar e v3.36.2 for Smartph one platform (WM5 / WM6) – User Guide - 3 - INTRODUCTION This document e xplains how to in stall step by step our BaracodaManage r software on the Smartphone platfor ms using Windows Mobile 5 or Windows Mobile 6.
BaracodaManager softwar e v3.36.2 for Smartph one platform (WM5 / WM6) – User Guide - 4 - 1. Save the BM.CAB file t o the computer’s Desktop fold er. 2. Create an ActiveSync betw een the computer and th e mobile device. 3. Use the ActiveSync to ol to explore the mobile device.
BaracodaManager softwar e v3.36.2 for Smartph one platform (WM5 / WM6) – User Guide - 5 - 10. The Main Window in the Baracoda Manager will show a device list and two labels. See Pictur e 2. Picture 2 a. The device list shows the local Bluetooth devices and it will be empty the first time the BaracodaManager is laun ched.
BaracodaManager softwar e v3.36.2 for Smartph one platform (WM5 / WM6) – User Guide - 6 - 12. The two connection options on th e main menu are disabled with a Baracoda reader is not configured. 13. When a Blue tooth Inquiry i s launched, a progress bar is sho wn at the top of the win dow and the device list is disabl ed.
BaracodaManager softwar e v3.36.2 for Smartph one platform (WM5 / WM6) – User Guide - 7 - 15. The user selects the Baracoda reader to connect to the hand set and uses the con nect option from the main menu acc omplish this Bluet ooth connection. See Picture 6.
BaracodaManager softwar e v3.36.2 for Smartph one platform (WM5 / WM6) – User Guide - 8 - 18. The user can use the auto-connect op tion on the main menu to active the auto-connect feature of the Bar.
BaracodaManager softwar e v3.36.2 for Smartph one platform (WM5 / WM6) – User Guide - 9 - 19. The Kemul option in the m ain menu allows the user to set a pr efix and suffix for every scanned barcode. a. The Picture 9 shows a prefi x of “abc” and a suffix of “12 3” set up in the Kemul o ption of the main menu.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Baracoda V3.36.2 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Baracoda V3.36.2 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Baracoda V3.36.2 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Baracoda V3.36.2 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Baracoda V3.36.2 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Baracoda V3.36.2 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Baracoda V3.36.2 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Baracoda V3.36.2. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Baracoda V3.36.2 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.