Benutzeranleitung / Produktwartung P333T des Produzenten Avaya
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A vaya P333T Quick Start Guide Unpack Rack mount (optional) Connect the cables Configure Run W eb-based Manager (optional) Power up 1 2 3 4 5 6.
Unpack Check the package contents for the following: ! If any items are missing or damaged, contact your supplier . Equipment • One A vaya P333T Layer 2 W orkgroup Switch • One AC power cable • .
Rack mount (optional) 1. Snap open the hinged ends of the unit’s front panel to r eveal the screw holes. 2. Position the unit in the rack. 3. Secure the unit to the rack, taking car e not to overtighten the screws. 4. Snap closed the hinged ends of the front panel.
Power up Avaya P330 AC V ersion 1. Insert the power cord into the power connector (BUPS or Power Supply) on the rear of the unit. 2. Insert the other end of the power cord into the electricity supply or the BUPS connector . ! The unit powers up and performs a self test procedur e.
4 FIV – Force Initial V ersion (see A vaya P330 User ’s Guide) LNK – When ON, link is OK COL – When ON, indicates a collision on the port in HDX mode Tx, Rx – Shows traffic activity for tran.
5 Basic configuration T o connect a PC terminal or VT -100 terminal to the Avaya P330 1. If you are using a PC, initiate a VT -100 terminal emulation session using an application such as W indows® HyperT erminal. 2. Press Enter . 3. T ype the User name root when prompted and pr ess Enter .
Configuration Parameter Default Setting Port Speed and Duplex Mode • 10/100-TX ports: Auto-negotiation • 100Base-FX ports: 100 Mbps full duplex • 1000Base-X ports: 1000 Mbps full duplex Flow Con.
Run the W eb-Based Manager (optional) ! T o configure the A vaya P330 you can use the P330 W eb-based Manager in addition to using the CLI. System Requirements Minimum hardwar e and Operating System r.
! If the network manager has configured the system the plug-in should be installed auto- matically . If the plug-in is not installed automatically , there are thr ee ways to install the plug-in manually: • Either install the plug-in from the CD as follows: 1.
Documentation and Online Help Refer to the A vaya P330 Documentation and Utilities CD for full instructions..
Notes.
Contact Information T o contact A vaya technical support: From the United States: Please call 1-800-237-0016, press 0, then pr ess 73300. From outside the United States: EMEA (Europe, Middle East and Africa). Email: csctechnical@avaya.com AP (Asia Pacific).
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Avaya P333T (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Avaya P333T noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Avaya P333T - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Avaya P333T reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Avaya P333T erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Avaya P333T besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Avaya P333T verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Avaya P333T. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Avaya P333T gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.