Benutzeranleitung / Produktwartung 5601 des Produzenten Avaya
Zur Seite of 10
IP Office (R3.0) 5601 User Guide 40DHB0002UKFF – Issue 1 (7th February 2005).
Page ii - Contents Contents The 5601 Telephone ............................................................................. 3 Overview of the 5601 .......................................................................................................
The 5601 Telephone Overview of the 5601 - Page 3 The 5601 T elephone Overview of the 5601 This guide covers the use of the Avaya 5601 telephone, running in Key and Lamp mode, on Avaya IP Office telephone system s operating with Level 3.0 software. The diagram below shows the main 5601 telephone features.
Page 4 - Answer a Call Basic Call Handling Features Basic Call Handling Features Answer a Call When a call arrives at your 5601 telephone, you hear a ringing tone and the LED next to the call appearance button flashes. To answer an incoming call: Do one of the following: • If you are not active on another call, answer the call using your handset.
Redial Basic Call Handling Features - Page 5 Redial The Redial (or Last Number Dialed) feature aut omatically redials the last extension or outside number (up to 24 digits) you dialed. To redial the last number that you dialed: 1. Press Redial . Message Your Message lamp turns on when a caller has left a message for you.
Page 6 - Introduction System Features System Features Introduction As well as your phones specific features, y ou can access a number of system features by dialing short codes. These instructions are for the system's default configuration. They assume that you are using the default feature codes (see Default Feature Codes on page 9).
Call Forwarding System Features - Page 7 Call Forwarding Your calls can be forwarded to another extension or an external number either when you are away from your desk (on no answer), when your extension is busy, and all calls (for example when you go on holiday).
Page 8 - Do Not Disturb System Features Do Not Disturb You may choose to receive no calls at all or only those from particular callers on your exceptions list: • To switch Do Not Disturb on (with or without exceptions) dial *08 , to switch it off dial *09 .
Default Feature Codes System Features - Page 9 Default Feature Codes The following are the normal default feature codes available to all users. Your System Administrator may add additional codes for other features and for speed dials. The N where shown, should be replaced by t he appropriate number.
Performance figures and data quoted in this document are typical, and must be specifically confirmed in writing by Avaya before they become applicable to any particular order or contract. The company reserves the right to make alterations or amendments to the detailed specifications at its discretion.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Avaya 5601 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Avaya 5601 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Avaya 5601 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Avaya 5601 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Avaya 5601 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Avaya 5601 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Avaya 5601 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Avaya 5601. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Avaya 5601 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.