Benutzeranleitung / Produktwartung CS60 des Produzenten Plantronics
Zur Seite of 12
.
0 0 0 Plantronics cs50/60-UsB WIRELESS HEADSET SySTEm USER GUIDE.
3 REGISTER YOUR PRODUCT ONLINE Visit www.plantronics.com/productregistration to register your CS60-USB product online so that we can provide you with the best possible service and technical support.
0 0 4 5 FEATURES Back and side AC charger port Subscription button access hole (paperclip required) Front Charge contacts Headset docking cradle Charge indicator light (red) Status indicator light (gr.
1. Slide headset into charging cradle. 2. Gently press down on the headset to ensure that headset is in correct position. Red charge indicator light on base will illuminate while charging and will go off completely when fully charged.
0 0 8 9 Plantronics PerSono Suite software provides the link between your CS60-USB headset and compatible softphone applications on your computer. PerSono Suite software provides the ability to remotely detect and answer/end a call from your softphone application via the headset call control button.
10 11 To make a call: Press the call control button on the headset. The status indicator lights on both the base and the headset should go on, indicating a successful link. Dial using softphone. To answer a call: Press the call control button on the headset to answer a call.
0 0 ADJUSTING VOLUME, INITIATING FLASH Major Adjust Minor Adjust Rock the headset volume control back and forth to adjust listening volume. To adjust the listen or speak volume of the softphone, please refer to the softphone user documentation.
Rock in one direction for more than 2 seconds Flash Short key press straight in Mute Ascending/descending tones, 2 tones at limit Rock back and forth Listening volum e Action Tone Press straight in an.
• Lower the listen volume on your softphone until the distortion disappears. • If the distortion is still present, lower the listen volume control on the computer. • Adjust volume on headset. See page 12. • Speak volume is too high. Lower the speak volume on your softphone until the noise disappears.
0 The custom battery inside the headset should last 2-3 years. When talk time decreases significantly, you should replace the battery. Call Plantronics at 0800 410 014 to order one. Once you have received it, follow directions below to replace. BATTERY REPLACEMENT Pinch both sides of the battery cover and lift to remove.
0 © 2006 Plantronics, Inc. All rights reserved. Plantronics, the logo design, CS60, PerSono Suite and Sound Innovation are trademarks or registered trademarks of Plantronics, Inc. Microsoft and Windows are either registered trademarks or trademarks of Microsoft Corporation in the United States and/or other countries.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Plantronics CS60 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Plantronics CS60 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Plantronics CS60 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Plantronics CS60 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Plantronics CS60 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Plantronics CS60 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Plantronics CS60 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Plantronics CS60. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Plantronics CS60 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.