Benutzeranleitung / Produktwartung 800 des Produzenten Pinnacle Speakers
Zur Seite of 12
PIN AMP 800 TM Owner’s Manual: 2009 PINNACLE LOUDSPEAKERS.
.
2 We congratulate and thank you for choosing PINNACLE ® . Our subwoofer products exemplify the best in modern audio technology, and are designed to produce remarkable amounts of deep bass. Please read this manual completely to ensure the best possible performance from your Home Theater or sound system.
3 CONNECTI ON OPTION #1 - Using The Line Input(s) : To use the PIN AMP 800's LINE INPUT(s) your receiver must have a dedicated "subwoofer output" jack (sometimes called Sub Out, Low Pass or LFE), or pre - amp left & right channel outputs.
4 CONNECTION OPTION #2 - Using The Binding Post Inputs : There are two reasons to use this conn ection option. The first is if your receiver has no subwoofer output jack! The second is if your system .
5 Subwoofer Connections: • For One Subwoofer: Wire your Subwoofer to the top Subwoofer Output binding posts on the PIN AMP 800; be sure to observe proper polarity (+ to +, - to - ).
6 • Adjust the VOLUME level on the PIN AMP 800 so that the output level of the subwoofer(s) is satisfactory (relative to your front speakers). If either of your front speakers or subwoofer(s) are not functioning properly, please refer to the Troubleshooting section toward the end of this manual.
7 • With high volume levels of certain types of signals, the subwoofer(s) may be audibly strained. If you hear the subwoofer(s) “breaking - up” or distorting, turn your receiver’s volume level down. • If you have any problems or questions please contact your PINNACLE ® dealer for further assistance.
8 PIN AMP 800 TM SPECIFICATIONS: Features: Anti - Clipping Circuit For High Level Undistorte d Bass Dual Subwoofer outputs enable driving multiple separate subwoofers at the same time Standard compone.
9 LIMITED WARRANTY: What Is Covered Your Pinnacle ® PIN AMP 800 features a limited warranty as follows. Your PIN AMP 800 is covered by this warran ty for a period of two (2) years from the date of original purchase. The warranty covers all necessary parts and labor to return the amplifier to proper working order.
.
1 Fairchild Court Suite 140 Plainview, NY 11803 Tel. (516) 576 9052, Fax. (516) 576 0826 pinnacle@pinnaclespeakers.com http://www.pinnaclespeakers.com PR MAN ARM REV0109.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Pinnacle Speakers 800 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Pinnacle Speakers 800 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Pinnacle Speakers 800 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Pinnacle Speakers 800 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Pinnacle Speakers 800 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Pinnacle Speakers 800 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Pinnacle Speakers 800 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Pinnacle Speakers 800. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Pinnacle Speakers 800 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.