Benutzeranleitung / Produktwartung 1715 des Produzenten AT&T
Zur Seite of 9
Part 2 2 Fold open this manual for information about this telephone's installation and operation. Please r ead Part 1 — Important Product Information , included in this package. T apeless Digital Answering System with T ime/Day 1715 © 1998 Philips Consumer Communication L.
IN CASE OF DIFFICUL TY If this answering system does not work properly , try the following suggestions. If you’re still having dif ficulty , call 1 800 722-9125. Message Window Is Blank • Make sure the power cord is securely connected to both the answering system and an electrical outlet not controlled by a wall switch.
1 Connect the line cord. Plug one end of the telephone line cord into the jack labeled TEL LINE on the back of the system. Plug the other end into a phone wall jack. 2 Connect the telephone. NOTE: If you do not want to connect a telephone, skip to Step 3.
OPERA TION Leave a message Displays number of messages, other indicators Set and hear time/day Use with other buttons to change settings Recor d and hear outgoing announcement T urn system on or off D.
Recording Y our Announcement Before using this answering system, you should record the announcement (up to 3 minutes long) that callers will hear when the system answers a call. If you choose not to record an announce- ment, the system answers with a prerecorded announcement: “Hello.
Skip to next message — Press and release / . Skip part of a message — Hold down / for a few seconds, then release it to resume playing. The system beeps while the button is held down. Stop message playback — Press and release S . Saving Messages The system saves your messages automatically if you do not delete them.
REMOTE OPERA TION Playing Messages 1 Dial your telephone number from a touch tone phone. 2 When the system answers, enter your Remote Access Code. The system announces the number of messages received, then beeps twice.
fold © 1998 Philips Consumer Communications L P . All rights reserved. Printed in Mexico. 848230157 Issue 1A T&T Access Answerin g System 1 Dial your telephone number from a touch tone phone. 2 When the system answers, enter your Remot e Access Code.
REMOTE COMMAND PRESS Play all messages 1 Play only new messages 2 Repeat message 4 while message is playing Skip message 6 while message is playing Delete all messages 3 , 3 Delete selected message 3 while message is playing Record announcement 7 , * , speak, press 5 to stop.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts AT&T 1715 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie AT&T 1715 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für AT&T 1715 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von AT&T 1715 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über AT&T 1715 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon AT&T 1715 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von AT&T 1715 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit AT&T 1715. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei AT&T 1715 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.