Benutzeranleitung / Produktwartung AH190M28 des Produzenten Accusplit
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Sec1:1 ii 1 ACCUSPLIT , Inc. 2290A Ringwood A ve. San Jose, CA 95131 800-965-2008 • 925-226-0888 F AX 925-463-0147 www .ACCUSPLIT .com support@ACCUSPLIT .com Opera ting Instructions ACCUSPLIT AH1 90M28 PEDOMETER Sec1:2-Sec1:3 2 3 DISPLA YS CURRENT D A Y Display days 1 5:18 7329 MEMORY display area MEMORY button 2 MEMOR Y Display Mile/h 3 .
Sec1:4-Sec1:5 4 5 SETTING UP Y OUR PEDOMETER ACCUSPLIT products use a common set ting procedure, S1 - S2-S3-S4. Press S1 for 2 seconds: Enter the SET mode Press S2: Change the fi eld to be set Press .
Sec1:8-Sec1:9 8 9 Setting Y our W eight Y our body WEIGHT (lbs or kg) must be set to measure your CAL ORIES burned. 1. S2: Y ou must ent er WEIGHT set ting mode from CL OCK setting mode, as listed abo ve. Once the cloc k is set, press the yellow S2 (MODE) button, if you have not done so already , to enter WEIGHT setting mode.
Sec1:12-Sec1:13 12 13 Exit Setup Mode Once you have set the time of day , your weight, and your stride length, you have fi nished setting up your pedometer . S4: Press the yellow S4 (MODE) but ton for at least 2 seconds to return to STEP Mode. The display will stop fl ashing.
Sec1:16-Sec1:17 16 17 • DIST ANCE mode (ML or KM) displays distance walk ed or jogged since last automatic daily reset. A line appears under the “DIS T” label when in this mode. • ST OPWA TCH/TIMER mode allows you to display your walking or jogging speed (miles/hr or km/hr), manually record activity time, and use as a countdown timer .
Sec1:20-Sec1:21 20 21 days 1 5:18 7329 MEMORY display area MEMORY button Resetting the Memories 1. A uto Reset: At 3:50 AM every day , the previous day’ s records are automatically saved and fi gures in the main display window are automatically reset to 0.
Sec1:24-Sec1:25 24 25 5. T o exit stopwatc h mode, press the MEMOR Y but ton to stop the stopwatc h, then press the yellow MODE button to return to S TEP mode. Mile/h 3.5 15:01 0:14:02 MODE button MEMORY button RESET button ST OPW A TCH/TIMER Mode Using the Countdown T imer 1 .
Sec1:28-Sec1:29 28 29 ADDITIONAL INFORMA TION Replacing the Battery 1 . When the fi gures on the display start to blink, it is time to replace the battery . 2. The unit uses one T ype CR2032 3-volt lithium bat tery . 3. Insert a coin into the slot at the bot tom of the body case.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Accusplit AH190M28 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Accusplit AH190M28 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Accusplit AH190M28 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Accusplit AH190M28 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Accusplit AH190M28 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Accusplit AH190M28 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Accusplit AH190M28 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Accusplit AH190M28. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Accusplit AH190M28 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.