Benutzeranleitung / Produktwartung Xen ipk des Produzenten NEC
Zur Seite of 12
ANALOGUE TELEPHONE USER GUIDE.
T able of Contents General Information Answering Calls Making Calls Page 1 – 2 Placing A Call On Hold T ransferring Calls Conference Call Park T one Override Page 3 – 4 V oice Over Call Forwarding.
General Information The following should be considered when reviewing this User Guide: Access to many features is based on system assignments. Some access codes may vary from those stated in this user guide and not all features may be available from your telephone.
Making Calls Internal Calls Lift handset Dial station number or 9 for the attendant (or reception) Note 1: When calling a multiline telephone, dialling 1 after the station number will change ringing to voice, or voice to ringing. Note 2: T o directly access a personal voice mailbox, dial 7 after dialling the station number .
Placing a Call on Hold Exclusive Hold With a call in progress: Press Hookswitch Note 1: Replacing the handset when a call is on hold will cause the held call to immediately ring your station. Note 2: Once a call is placed on hold, the telephone can be used to place another internal or outside call, or access a feature (i.
Confer ence With an internal call in progress: Press Hookswitch Place second call (internal or external) Announce conference Press Hookswitch to establish conference Note 1: Repeat above procedur e to add a fourth party . Note 2: No more than 1 outside party can participate in a confer ence.
V oice Over Originate When calling a busy telephone: Dial V oice Over Code 6 Announce message Answer With a call in progress: Receive V oice Over announcement Replace handset; first call is terminated.
Do Not Disturb Account Code With an outside call in progress: Press Hookswitch Dial Account Code Access Code __________ Dial Account Code (16 digits maximum) Press Hookswitch to return to held call Ca.
Log Off Lift handset Dial access code __________ Dial 2 Replace handset CANCEL Lift handset Dial DND cancel code 42 Replace handset Log On Lift handset Dial access code __________ Dial 1 Replace hands.
Dial 0 Dial T elephone Number Dial # Dial 77 Dial 00 – 99 Receive T runk Busy Indication Dial 78 Dial Station Number Reach Busy Station Dial * Reach Busy Station Dial 6 Dial Stat.
Notes.
The material contained herein is subject to change without prior notice at the sole discretion of NEC Business Solutions Pty Ltd Copyright © 2003 NEC Business Solutions Ltd Document No.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts NEC Xen ipk (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie NEC Xen ipk noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für NEC Xen ipk - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von NEC Xen ipk reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über NEC Xen ipk erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon NEC Xen ipk besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von NEC Xen ipk verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit NEC Xen ipk. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei NEC Xen ipk gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.