Benutzeranleitung / Produktwartung 19200 des Produzenten Jasco
Zur Seite of 9
GE Model 19200 www.jascoproducts.com Wireless Portable Chime Installation Instructions for Wireless Portable Door Chime Kit Required Tools: Small flat blade screwdriver , drill, drill bit, and phillips screwdriver.
Battery Release Tab 2. Install 4 C-cell batteries (we recommend Alkaline Batteries) 3. Remove back of wireless push button and install the 12-volt battery (included) as shown below. Chime Tune Setting All wireless chimes may have more than one push button.
and 9=off.) 3. Select the desired chime sound from the table below. Chime Sound Table Position 7 8 9 Westminster ON OFF OFF Ding Dong OFF ON OFF Knock OFF OFF ON Bronze Chime ON ON OFF Cuckoo Clock ON OFF ON Foghorn OFF ON ON Gong ON ON ON ON: Add a jumper to a location OFF: Remove jumper from a location.
Each component has jumpers for setting the house security code: The chime and pushbutton must be set to the same house security code for the combination to operate together. Note : The push button has 3 additional jum pers that are used to set the chime tune that will play.
3. Locate the House Security Code door and screw located on the back of the AC Chime. Remove the screw and take off the door. 4. Locate the chime and pushbu tton jumpers shown below. Push Button Jumpers Chime Jumpers in battery compartment 5. Jumpers 1-6 are used to select 1 of 64 possible home security codes.
b. Replacing the back cover 1. Push buttons are typically mounted at the same height as the door knob or handle (between 36" and 44" above the floor). 2. Before mounting, choose a mounting location that is not farther than 150 feet from the chim e unit location.
Not farther than 150 feet 3. Place the push button where you w ould like to mount it and with the chime as close to its final position as possi ble and test operati on. If it works, mount the button. If it does not work, see TROUBLESHOOTING. 4. Use back cover of push button as a template to mark two screw holes.
7. Press front housin g onto back cover. 8. Test operation. If the chime does not work, see TROUBLESHOOTING. Operation 1. Slide power switch to “High” or “Low” to power the chime. 2. Gently press transmitter button to sound chime. Troubleshooting Chime doesn't work: 1.
For technical support contact Jasco Pr oducts Company at 1-800-654-8483 or www.jascoproducts.com Made in China is a trademark of General Electric Company and is used under license to Jasco Products Company LLC, 311 N.W. 122nd Street, Oklahoma City, OK 73114.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Jasco 19200 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Jasco 19200 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Jasco 19200 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Jasco 19200 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Jasco 19200 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Jasco 19200 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Jasco 19200 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Jasco 19200. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Jasco 19200 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.