Benutzeranleitung / Produktwartung 125 des Produzenten IBM
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Distributed Print Management Services A better way to manage output.
Pursue one more area of optimization Do you know that distributed ofce output accounts for up to 20 percent of total printing costs, which can be as much as 1-3 percent of a company’s total revenue? 1 Make a quick calculation and you can see that savings in this area can be a boon to your operations budget.
Reduce cost through right-sizing Print, copy, fax and scan devices may be scattered all over your company. Without a plan and ongoing management, devices tend to proliferate and pose a serious cost-control challenge, especially if you want to take advantage of electronic document delivery, automated workows, and digital archives.
Achieve the right balance with managed output services DPMS combines expertise, processes, tools, and technology that together help you achieve the optimum output environment – one that balances pro- ductivity, cost and worker satisfaction. The output strategy we recommend will be aligned with your IT strategy.
Distributed Print Management Services At a Glance Base Offering n Initial and periodic consulting/optimization recommendations n Transition management n Hardware n Supplies and supplies management n D.
Plan the work, work the plan Best results generally follow an orderly process. The DPMS team can guide you through the transition to managed output services with a minimum of disruption. We engage you in four phases: assessment, de- sign, implementation, and management.
Proven processes and best practices can enable a smooth, successful transition to InfoPrint DPMS. Let’s work together to optimize your output environment with continuous right-sizing. The InfoPrint Distributed Print Management Services team can help you hold the line against rising costs.
© Cop yr ig ht Inf oP ri nt So lut io ns Com pa ny 20 08 . Al l rig ht s res er v ed. Inf oP ri nt So lut io ns Com pa ny 630 0 Di ago na l High wa y 002 J Bo uld er, Colo ra do 80 301-9270 U.S .A . Pr int ed in th e Uni ted St at es of A mer ic a Se pte mb er 20 08 Ric oh an d the R ico h log o are re gi ste re d tra de mar k s of Ric oh Co.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts IBM 125 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie IBM 125 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für IBM 125 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von IBM 125 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über IBM 125 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon IBM 125 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von IBM 125 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit IBM 125. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei IBM 125 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.