Benutzeranleitung / Produktwartung CRM 641 D C des Produzenten Hotpoint
Zur Seite of 12
Operating Instructions Contents Installation, 2-4 Positioning Electrical connection D escription o f t h e appliance, 5 Switching on the glass ceramic hob P recautions an d tips, 6 Practical advice on.
2 GB Installation Before operating your new appliance please read this instruction booklet carefully. It contains important information concerning the safe operation, installation and maintenance of the appliance. Please keep these operating instructions for future reference.
3 GB F i x ing The appliance must be installed on a perfectly level supporting surface. Any deformities caused by improper fixing could affect the features and operation of the hob. The thickness of the supporting surface should be taken into account when choosing the length of the screws for the fixing hooks: 3 0 mm thick: 1 7 .
4 GB connection required and position the connection supports as shown in the following table and diagrams. 4 . Position the wires in accordance with the information given in the following table and diagrams and connect the appliance by tightening all the screws for the springs as much as possible.
5 GB D escription o f t h e appliance C A A B A E D Sw it c h in g on t h e g lass ce r a m i c h o b T r a d itional c oo k in g z on e s Traditional cooking zones (A) consist of circular heating elements. They turn red approximately ten seconds after they have been switched on.
6 GB Precautions and tips This appliance has been designed and manufactured in compliance with international safety standards. The following warnings are provided for safety reasons and must be read carefully.
7 GB Care an d m aintenance Sw itc h ing t h e appliance o ff Disconnect your appliance from the electricity supply before carrying out any work on it.
8 GB Technical description o f the m odels This table provides a model-by-model list of the energy absorption values, type of heating elements and diameters of each cooking zone.
9 GB.
10 GB A f ter S ales S ervice "N o co m pan y is b etter positioned to o ff er an a f ter sales service on a Hotpoint appliance than us - the m anu f acturer " As part of our commitment to you, all Hotpoint appliances have the added benefit of a fully inclusive parts and labour guarantee for the first 1 2 months.
11 GB Guarantee "S atisfaction g uaranteed or your money b ac k" We give you a unique ' satisfaction guaranteed ' promise - v alid for 90 days - after you have purchased your H otpoint appliance. If there is a technical problem simply call H otpoint Repair service or visit our web-site at www.
12 GB K e y C ontacts A f ter S ales S ervice Over 1200 trained specialists, directly employed by us, ensure that you can have complete confidence in both the appliances and services we offer. Repair Ser v ice and Information Desk UK: 08709 066 066 (Open 8 to 8 Mon - Fri, 8 to 6 Sat, 10 to 4 Sun & Bank Holidays) www.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Hotpoint CRM 641 D C (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Hotpoint CRM 641 D C noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Hotpoint CRM 641 D C - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Hotpoint CRM 641 D C reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Hotpoint CRM 641 D C erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Hotpoint CRM 641 D C besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Hotpoint CRM 641 D C verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Hotpoint CRM 641 D C. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Hotpoint CRM 641 D C gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.