Benutzeranleitung / Produktwartung TWR125SS des Produzenten EdgeStar
Zur Seite of 9
Table of Contents Table of Contents 1 Thanks and Intro 1 Important Safeguards 2 1. Specifications 3 2. Parts and Features 3 3. Operation 3 4. Troubleshooting 5 5. Limited Warranty 8 Thank you and Intro Thank you for purchasing this EdgeStar wine cooler.
IMPORTANT SAFEGUARDS When using an electrical appliance, basic precautions should always be followed, including the following: BEFORE USE, PLEASE READ AND FOLLOW ALL INSTRUCTIONS FOR THIS WINE COOLER • Do not use if the power supply co rd is damaged.
• An empty cooler can be dangerous fo r children. If disposing of the cooler remove gaskets, latches, lids and the entire door from your unused appliance, or take other action to ensur e that children cannot become trapped inside. • If your model of wine cooler is equipped with a lock, take care to keep the keys away from children.
Your wine cooler has an interior light with an on/off switch. Turn the light on or off by pressing the switch. Leveling Legs Your wine cooler is shipped with leve ling legs installed.
• Make sure the cooler is turned off and unplugged. • Remove all items. • Tape down the shelves and any other loose items within the cooler. • Shut the door and tape it closed. • Transport the cooler in a secure, upright position. • Protect the outside of the cooler wi th Styrofoam, cardboard, a blanket, etc.
Symptoms Possible causes Solutions There is a power failure. Ensure the cooler is plugged in and the power outlet has power. The wine cooler does not turn on. The cooler is not plugged in. Replace the broken fuse in your fuse box or reset the breaker.
Symptoms Possible causes Solutions Run the cooler in the appropriate ambient temperature. The room temperature is higher than the recommended ambient temperature (77°F). Minimize the number of times the door is opened. The door is being opened often.
6. Limited Warranty This EdgeStar product is warranted to be free from defective workmanship and materials for the first year follo wing the date of original purchase. Replacement parts will be supplied free of charge for the first year following the date of original purc hase.
OBTAINING WARRANTY SERVICE: Contact EdgeStar for troubleshooti ng assistance and warranty service authorization at 1-866-319-5473. Please have your order receipt available to confirm the date of purchase.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts EdgeStar TWR125SS (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie EdgeStar TWR125SS noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für EdgeStar TWR125SS - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von EdgeStar TWR125SS reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über EdgeStar TWR125SS erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon EdgeStar TWR125SS besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von EdgeStar TWR125SS verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit EdgeStar TWR125SS. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei EdgeStar TWR125SS gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.