Benutzeranleitung / Produktwartung DX-LCD32-09 des Produzenten Dynex
Zur Seite of 10
FAQs Dynex 32” LCD HDTV 720p (DX-LCD32-09) September 30, 2008 I am programming my universal remote, w hat code is needed? o Please use the Dynex universal remote cod e we bsit e to determine the universal remote code you need: www.dynexproducts.com/univ ersalcontrolcode s.
I am having issues with the picture on my TV (e.g., st ripe on the screen, blue lines/dots , red line, etc.). o Make sure your cable s are connected corre ctly and securely to the jacks on the TV. o The cables you are using may be bad, try a new set. o If you are using an antenna, the signal stren gth of the cha nnel may be low.
How do I program my clock/time? o Press MENU. The on-screen menu opens. o Press < or > to select Time , then press v to access the Time menu. o Press ^ or v to select Time Zone , then press < or > to select a time zone. You ca n select Pacific , Alaska , Hawaii , Eastern , Central , or Mountain .
I am missing channels. o It is possible that the Favorite button was pre ssed accidentally. Press the Favorite button on the rem ote. o Make sure the channel i s not blocked by Parental Controls.
My picture is not filling the screen. I have black bars around my picture. o This is due to the aspect ratio. An increa sing am ount of digital TV and movies are presented in wide screen (16:9 ).
• If you are using an antenna: o Press MENU. The on-screen menu opens. o Press < or > to select Channel , then press v to access the Channel menu. o Press ^ or v to select Air/Cable , then press < or > to select Air . o Press ^ or v to select Auto Scan .
If you're getting marginal reception of digital signals, both the pictu re and sound might freeze or brea k up to the point that it's not watchable. If you're really on the fringes—either too far from a tower o r with too man y obstacles in the way—you'll see a blac k scree n that says "No signal.
• Click on Appearance and Themes . • Click Personalization . • Click Display Settings . • Select Monitor 2. • Drag the screen resolution slider to the left to decrease the resolution of your.
o Double-click Display . o In the Display Properties dialog box, clic k on the Settings tab. o Select monitor 2. o Drag the screen resolution slider to the le ft to decrease the resolution of your mon.
10 Can I get an additional remote? o Additional remotes can be purchased from Parts. Please call support at 800 -305-2204, where an agent can tran sfer you to PartSearch. Nothing happens when I push buttons on my remote. o Make sure the TV is plugged in.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Dynex DX-LCD32-09 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Dynex DX-LCD32-09 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Dynex DX-LCD32-09 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Dynex DX-LCD32-09 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Dynex DX-LCD32-09 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Dynex DX-LCD32-09 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Dynex DX-LCD32-09 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Dynex DX-LCD32-09. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Dynex DX-LCD32-09 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.