Benutzeranleitung / Produktwartung 78-6162-01 des Produzenten 3Com
Zur Seite of 10
1 Cisco Systems, Inc. All rights reser ved. 170 West Tasman Drive San Jose, CA 95134-1706 USA Cisco Systems, Inc. Corporate Headquarters Copyright © 1999 T ext P ar t Number: Release Notes f or IP/TV View er Release 3.0 October 1999 These release notes cov er information relating to the IP/TV V ie wer Release 3.
2 Release Notes f or IP/TV Viewer Release 3.0 New and Changed Information New and Changed Inf ormation The IP/TV V ie wer may be freely distributed when used in conjunction with an IP/TV 3400 Series Server , IP/TV Server or IP/TV Content Manager .
Release Notes for IP/TV Viewer Release 3.0 3 Important Notes • Client enhancements IP/TV client enhancements include easier to use video controls and enhanced plugin capabilities. • Additional Enhancements Relati ve file paths, based on the defined Serv er MediaRoot, are now supported for scheduled programs and recordings.
4 Release Notes f or IP/TV Viewer Release 3.0 Limitations and Restrictions Limitations and Restrictions • DirectX foundation must be installed before you install Optibase V ideoPlex XPress dri ver . DirectX foundation can be found on the V ideoPle x XPress CD under DirectX6.
Release Notes for IP/TV Viewer Release 3.0 5 Open Caveats for Cisco IP/TV Viewer Release 3.0 Open Caveats f or Cisco IP/TV Viewer Release 3.0 • Presenter program fails to work with W eb pages using ShockW ave plugin. • T rue Speech audio served with MPEG-4 video may experience audio distortion in rare occasions.
6 Release Notes f or IP/TV Viewer Release 3.0 Release 2.0 Caveats Resolved in Release 3.0 • CSCdm19108 The URL flipping feature does not work unless Internet Explorer 4.0 is or later installed on the same computer as IP/TV V ie wer . • CSCdm83439 When enabling the SDP Listener in Demo mode, you need to assign a the Content Manager as 127.
Release Notes for IP/TV Viewer Release 3.0 7 Documentation Updates Documentation Updates The manuals for the IP/TV 3.0 release hav e been reorganized as follows: • The IP/TV Administration and Configur ation Guide includes installation, administration, and configuration information for IP/TV Content Manager and IP/TV Server .
8 Release Notes f or IP/TV Viewer Release 3.0 Related Documentation Related Documentation Use this Release Note in conjunction with the following documents: • IP/TV Content Manager User Guide • IP.
Release Notes for IP/TV Viewer Release 3.0 9 Documentation CD-ROM For a copy of CCO’ s Frequently Asked Questions (F A Q), contact cco-help@cisco.com.
10 Release Notes f or IP/TV Viewer Release 3.0 Documentation CD-ROM.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts 3Com 78-6162-01 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie 3Com 78-6162-01 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für 3Com 78-6162-01 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von 3Com 78-6162-01 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über 3Com 78-6162-01 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon 3Com 78-6162-01 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von 3Com 78-6162-01 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit 3Com 78-6162-01. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei 3Com 78-6162-01 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.