Benutzeranleitung / Produktwartung SK-SWM3 des Produzenten Winegard
Zur Seite of 8
Automatic Multi- Satellite TV Antenna Model SK -SWM3 TRA V’LER ® DIRECTV ® SWM Slimline Antenna www .winegard.com/mobile F or T echnical Services, email help@winegard.com or call 1-800-788-4417 F or Receivers and P rogramming, call 1-866-609-9374 F or up-to - date information on receiver compatibility and programming , visit www .
Pinch point (labeled) FIGURE 2. Pinch points Mount Base with 30’ P ower/Control Cable Mounting Screw (20) Reflector 30’ Gray Coax Cable Interface Box P ower Supply 24” AC power cord Cable Entry Plate 5/16” Reflector Bolt (4) 5/16” Reflector Nut (4) Interface Box Pinch point (labeled) FIGURE 1.
FIGURE 6. Antenna (without reflector) installed parallel to centerline of RV FIGURE 7. Marked “FRONT” of transition plate on fully assembled antenna “FRONT” 4 3 CL-SK26 Sold Separately R e f l e c t o r ( N o t Y e t A t t a c h e d ) R e f l e c t o r ( N o t Y e t A t t a c h e d ) 34 ″ Center of Base 44 ″ FIGURE 4.
FIGURE 8. Setup Option 1 with fully assembled antenna 5 FIGURE 9. Setup Option 2 with fully assembled antenna DVR Receiver Non-DVR Receiver Interface Box P ower Supply Splitter 6 Overall Setup Choose between Setup Option 1 and Setup Option 2 to connect all cables.
FIGURE 10. Stowed/travel position 7 WINEGARD MOBILE PRODUCTS LIMITED WARRANTY (2 YEARS P ARTS; 1 YEAR LABOR) Winegard Company warrants this product against defects in materials or workmanship for a period of two (2) years from the date of original purchase.
Automatic Multi- Satellite TV Antenna Model SK -SWM3 TRA V ’LER ® DIRECTV ® SWM Slimline Antenna www .winegard.com/mobile F or T echnical Services, email help@winegard.com or call 1-800-788-4417 F or Receivers and Programming , call 1-866-609-9374 F or up -to -date information on receiver compatibility and programming, visit www .
1 2 3 5 4 6 7 8 9 WINEGARD COMPANY Burlington, Iowa connecting to antenna LG DTV SWM3 Ready: Multi-Sat LG DTV SWM3 Home EL... LG DTV SWM3 Searching... LG DTV SWM3 *101 *99 *103 The receiver may run data feed and guide feed tests for a few moments. Then, you will be prompted to set up the remote.
T roubleshooting ANTENNA CONNECTION F AILED Check the data cable connection on the back of the interface box. It may not be connected properly . EL HOME F AILURE Something is preventing the mount from raising as it attempted to find the HOME position.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Winegard SK-SWM3 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Winegard SK-SWM3 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Winegard SK-SWM3 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Winegard SK-SWM3 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Winegard SK-SWM3 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Winegard SK-SWM3 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Winegard SK-SWM3 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Winegard SK-SWM3. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Winegard SK-SWM3 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.