Benutzeranleitung / Produktwartung LS6375-3 des Produzenten VTech
Zur Seite of 8
1 Quick start guide LS6375 - 3 ( LS6 325 -2 an d I S61 0 0) Introduction This quick start guide provides you with the basic installation and use instructions. A limited set of features are described in abbreviated form. Please refer to the user’s manual for complete installation and operation instructions.
2 Headset charger installation Install the headset charger as shown below. H e a d s e t c h a r g e r P l u g t h e s m a l l e n d o f t h e h e a d s e t c h a r g e r p o w e r a d a p t e r i n t o t h e p o w e r j a c k o f t h e h e a d s e t c h a r g e r.
3 Han dset over view / VOL (directory/volume) Review the directory when the telephone is not in use. Scroll up while in a menu. Increase the listening volume during a call. CHARGE light On when the handset is charging. 1 Press repeatedly to add or remove 1 in front of a call log number before dialing or saving it in the directory.
4 Telephone settings Default settings are indicated by an asterisk(*). Screen display Function Options LCD language Set the screen display language. English* Français Español Clr voicemail Turn off the voicemail indicators. Turn off indicator? Key tone Set whether the handset beeps whenever a key is pressed.
5 Intercom Use the intercom feature for conversation between two system handsets, or a handset and a headset. You can use a maximum of ve handsets, or four handsets and a headset at the same time. Only two handsets, or one handset and one headset can be used on an intercom call.
6 Directory The directory can store up to 50 entries. To add a directory entry: Press MENU/ SELECT when the handset is not in use. Scroll to select >Directory and then >Add contact . When the screen displays ENTER NUMBER : Use the dialing keys to enter the number (up to 30 digits).
7 To save a call log entry to the directory: When the desired call log entry displays, press MENU /SELECT . When the screen displays EDIT NUMBER , use the dialing keys to modify if necessary. Press MENU /SELECT . When the screen displays EDIT NAME , use the dialing keys to modify if necessary.
8 Play messages To play messages with the telephone base: Press /PLAY/ STOP when the telephone is not in use. Options during playback: Press /VOL+ or /VOL- to adjust the speaker volume. Press /SKIP to skip to the next message. Press /REPEAT to repeat the message currently playing.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts VTech LS6375-3 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie VTech LS6375-3 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für VTech LS6375-3 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von VTech LS6375-3 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über VTech LS6375-3 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon VTech LS6375-3 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von VTech LS6375-3 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit VTech LS6375-3. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei VTech LS6375-3 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.