Benutzeranleitung / Produktwartung CS6229 des Produzenten VTech
Zur Seite of 18
U s e r ’s m a n u a l Accessory handset for use w ith V T ech models CS621 9/CS621 9 -2 /CS621 9 - 3/ CS621 9 - 4/CS 622 8 - 3 /CS62 28 - 6 / CS62 29 /CS62 29 -2 /CS 622 9 -3 / CS62 29 - 4 /CS62 29 - 5 w w w .
Congratulations on purchasing your new VTech product. Before using this telephone, please read the Important safety instructions on page 7 of this manual. This manual has instructions for setup and registration of your new handset. For full instructions on using the handset, see the user’s manual that came with your telephone base.
T able of conten ts ii Ge t ting s tar t ed ................................... 1 Part s che ck list ...................................... 1 Bat ter y inst allati on and c hargi ng .......... 2 Add and r egister a h ands et .................. 3 Repl ace a han dset .
1 Par ts ch eck list Y our teleph one c ontai ns the fo llowin g items. Save your sal es rec eipt an d orig inal pac kagin g in the event warra nty s er vi ce is n ece ssar y.
2 Get ting started Whe n the s cre en sh ows LOW BA T T ERY , the b ack lig ht is of f. If th e hand set w ill no t be us ed for a l ong t ime, di sc onn ec t and re move th e bat ter y to pr event po ssi ble l eak age. T o purc ha se rep lac eme nt bat ter ies, v isi t our web site at w w w.
3 Get ting started Add and r egist er a han dset Each n ewly purc has ed hand set ( CS6 2 0 9 ) must be reg istered to t he telep hone ba se ( CS6 219 , CS 62 2 8 or CS 62 2 9 ) before us e. When rs t purc hase d, each expa nsio n hands et shows N OT REG I ST ERE D .
4 Get ting started Repl ace a h ands et If you want to rep lace a ha ndset or r eass ign th e desi gnated han dset nu mber of a regi stered han dset , you must der egis ter all the h ands ets and th en indi vid ually re gister e ach han dset. T o m ake deregi strati on easi er , read all o f the ins tru ctio ns on t his page b efore you begi n.
5 Get ting started CID ( caller ID ) Press t o review t he c all l og whe n the te lep hon e is not i n use. Whi le in a me nu, pre ss to scr oll d own. Dur ing a c all, pr ess t o lower the l iste ning vo lum e. MENU/SELECT Press t o show t he me nu.
6 Bat te ry It t ak es u p to 16 hou rs f or t he b at te r y to b e ful ly ch ar ge d. W he n it i s ful ly ch ar ge d , you ca n exp ec t th e fo llo win g pe r for ma nc e: Op erat io n Op erat in .
7 Appendix Imp or tant s afet y ins truc tions Whe n us ing yo ur tel ep hon e eq uip me nt, b asi c saf et y pre cau ti ons s ho uld a lways b e fol lowe d to red uc e th e ri sk of r e, el ec tri c sh oc k and i nju r y , inc lu di ng th e fol low ing: Rea d and u nde rs ta nd al l ins tr uc tio ns.
8 Appendix Op erat ing rang e This cordless telephone operates with the maximum power allowed by the Federal Communications Commission (FCC). Even so, this handset and telephone base can communicate o.
9 Appendix About c ordl ess te lep hone s Priv acy: T he s ame fe atur es t hat ma ke a cor dl es s tel eph on e co nveni ent c reat e som e lim it ati ons .
10 Appendix Warrant y Wh at d oe s thi s lim it ed wa rr an ty c ove r? The m anu fac tur er of t his V Tech Pro du ct wa rra nts t o the h ol der o f a vali d pro of o f pur cha se (“ Con sum er .
11 Appendix Warrant y How d o you g et w arr an t y se rv ic e? T o ob tai n war rant y s er v ic e in th e Uni ted S tat es of A mer ic a, p lea se c all 1 (8 0 0) 595 - 951 1 .
12 Appendix FCC, ACT A a nd I C regul ation s FCC Part 15 This equipment has been tested and found to comply with the requirements for a Class B digital device under Part 15 of the Federal Communications Commission (FCC) rules.
13 Appendix FCC, ACT A and IC r egul ations If this equipment is causing harm to the telephone network, the telephone company may temporarily discontinue your telephone service. The telephone company is required to notify you before interrupting service.
14 Appendix Freque ncy c ont rol Cr yst al c ontr oll ed PLL sy nthe sizer T rans mit freq uen cy Han dset : 1 9 21 .5 36 - 1928.4 48 M Hz T ele pho ne bas e: 1 921 . 53 6 - 1928.4 48 M Hz Chan nel s 5 Nom ina l ef fec tive ran ge Ma xi mum po wer allo wed by FCC an d IC.
91-002156-030-100 VTECH TELECOMMUNICATIONS LTD. A memb er of THE V TECH GROUP OF C OMP AN IES. Dist ribu ted in th e U. S.A . by V T ech Co mmuni cati ons, In c., Beav er ton, Ore gon 970 08 Dist ribu ted in Canad a by V T e ch T echn olo gies Can ada, Ltd.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts VTech CS6229 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie VTech CS6229 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für VTech CS6229 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von VTech CS6229 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über VTech CS6229 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon VTech CS6229 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von VTech CS6229 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit VTech CS6229. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei VTech CS6229 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.