Benutzeranleitung / Produktwartung 80 Series des Produzenten Ultra Start
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REV .2007.1 1.13A.
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Car Finder and Auxiliary 1 are not available on 2way models..
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ARM SYSTEM / LOCK DOORS PRESS & RELEASE.
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T imer Mode will start the vehicle at a user selectable start interval. The vehicle can be set to star t once every 2, 3 or 4 hours , for a maximum of 12 starts. The vehicle will start at the selected start interval and run for the programmed runtime *.
SHOCK SENSOR ADJUSTMENTS 3 CHIRPS Press & HOLD Lock + Unlock buttons at the same time Press & HOLD Lock + Unlock buttons at the same time (NOTE: Shock Sensor Adjustment Mode has an auto time out of 8 seconds) Each time the lock button is pressed and released the sensitivity will be INCREASED by 1 level.
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SYSTEM PROGRAMMING - Menu 1 P AGE 18 80 SERIES OWNER'S MANUAL SHOCK SENSOR LOCK BUTTON When the lock button is pressed the light behind the button will flash once and the remote will beep once as confirmation that the function has been completed.
P AGE 19 80 SERIES SYSTEM PROGRAMMING - Menu 1 OWNER'S MANUAL DIAGNOSTICS RUN TIMER- This icon indicates the amount of time that the remote starter will run.
SYSTEM PROGRAMMING - Menu 1 P AGE 20 80 SERIES OWNER'S MANUAL SHOCK SENSOR The ANTENNA icon indicates the signal strength between the remote and the vehicle. If the vehicle is out of operating range when a button is pressed the ANTENNA icon will disappear from the LCD.
SYSTEM PROGRAMMING - Menu 1 P AGE 21 80 SERIES OWNER'S MANUAL REMOTE SETTINGS SETTING THE TIME (LCD 2way MODELS) T o set the time on LCD 2way models, p ress and hold the and buttons until the remote transmitter chimes and the minute portion of the clock begins to flash.
SYSTEM PROGRAMMING - Menu 1 P AGE 22 80 SERIES OWNER'S MANUAL DIAGNOSTICS ALARM ST A TUS / DIAGNOSTICS P ARK LIGHTS LED FLASHES DIAGNOSTICS / ST A TUS 3 SLOW FLASHES LED’s ON SOLID SYSTEM IS IN SERVICE MODE.
Applicated Security T echnologies, Inc. ("AST") promises to the original purchaser to repair or replace with a comparable reconditioned model any AST control module ("module") excl.
IMPORT ANT NOTES LOCK, UNLOCK, DRIVER'S DOOR PRIORITY UNLOCK, TRUNK RELEASE AND THE AUXILIARY OUTPUTS ARE OPTIONAL OUTPUTS. ENABLING THESE FEA TURES REQUIRES CUSTOM INST ALLA TION & PROGRAMMING. THESE FEA TURES MA Y NOT BE COMP A TIBLE WITH SOME VEHICLES.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Ultra Start 80 Series (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Ultra Start 80 Series noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Ultra Start 80 Series - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Ultra Start 80 Series reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Ultra Start 80 Series erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Ultra Start 80 Series besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Ultra Start 80 Series verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Ultra Start 80 Series. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Ultra Start 80 Series gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.