Benutzeranleitung / Produktwartung Business Telephones des Produzenten Toshiba
Zur Seite of 12
TOSHIBA Business Telephones Helping You Communicate Better IP5000-series Telephone Quick Reference Guide ®.
2 IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 03/12 IP5000-Series T elephones A B C E F G J K I H 10 Programmable Feature Buttons 9-Line LCD D L M B E F G J K H I A 20 Programmable Feature Buttons .
IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 03/12 3 Legend A. Status LED (message and ringing) B. LCD Display C. Softkeys D. Programmable Feature Buttons E. Message W aiting LED Button F . Microphone LED But ton G . Speaker LED Button H. V olu me I.
4 IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 03/12 Personal Preferences T o customize your telephone, you can adjust the foll owing settings. V olume Control T o adjust handset volume During a call, press down Vo l or Vo l . When you hang up, volume returns to default.
IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 03/12 5 Backlight On / Off T o change Backlight Settings For the 4-line LCD telephones: 1. Press Hold + 3 + 6 + 9 (simultaneously). 2. Press the Mi c button. 3. Press the Hold button to display the LCD Backlight Setting menu.
6 IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 03/12 Quick Reference Features Below is a list of feat ures to help you with ba sic telephone functionality .
IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 03/12 7 Caller ID Button T o scroll thr ough a list of numbers that called your telephone The following steps require your telephone to have a programmed feature button for Caller ID. 1. Press the Caller ID button.
8 IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 03/12 Call T ransfer Simple T ransfer 1. While on a call, press TRNS s oft key . 2. Dial the extension number and the call is transferre d. If your telephone doesn’t have a display , or if you would like to announce the ca ll 1.
IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 03/12 9 Hold 1. T o place a call on Hold, press the Hold button. 2. To return to the held call, press the held line’s button. If you do not return to the held call, it rings back to your phone. If you are busy on another call, you hear two tone bursts.
10 IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 03/12 Paging T o make an All Call Page 1. W ith the handset off-hook, press All Call Page . This pages all phones in the All Call Page Group, and may page external speakers (depends on programming).
.
12 IP5000-series T elephone Quick Reference Guide 03/12 T oshiba America Information Syst ems, Inc., T elecommunication Systems Division 9740 Irvine Blvd., Irvine, CA 92618-1697 (949) 583-3700 www .telecom.toshiba.com © 2008~2012 T oshiba America Information Systems, Inc.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Toshiba Business Telephones (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Toshiba Business Telephones noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Toshiba Business Telephones - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Toshiba Business Telephones reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Toshiba Business Telephones erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Toshiba Business Telephones besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Toshiba Business Telephones verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Toshiba Business Telephones. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Toshiba Business Telephones gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.