Benutzeranleitung / Produktwartung KE7300 des Produzenten Sunbeam
Zur Seite of 9
Please read these instructions carefully and retain for future reference. Express Stainless 1.7 litre cordless kettle with easy-fill spout Instruction Booklet KE7300.
Sunbeam’s Safety Precautions 1 Features of your Express Stainless 2 Using your Express Stainless 4 Sunbeam’s 3-W ay Safety System 5 Care and Cleaning of your Express Stainless 6 Contents.
1 Sunbeam are very safety conscious when designing and manufacturing consumer products, but it is essential that the product user also exercise care when using an electrical appliance.
2 Features of your Express Stainless Large spout. Enables quick and easy filling at the tap, without the need for removal of the lid. Lid with cool touch knob. The cool touch knob prevents burns and allows for easy removal and placement of the lid. Removable mesh filter .
3 Hand heat guard. Designed for added safety , the heat guard protects your hand whilst pouring water from the kettle. Soft grip handle. Contoured design for easy handling and pouring. Neon ON/OFF switch with auto cut-out. Lights up to indicate that the kettle is on and heating.
4 Before using your kettle. Fill the kettle with water up to the maximum level indicator , boil and discard. Using your kettle. 1. T o fill the kettle with the desired amount of water (minimum 1 cup/250ml) you can either: • fill the kettle through the large spout, or • remove the lid by holding the cool touch knob firmly and pulling out.
5 Safety is a major consideration in the design of a Sunbeam kettle. This is why we have developed our 3-W ay Safety System, which ensures that your kettle will: 1. Automatically switch off after boiling. For convenience, safety and energy efficiency , your Sunbeam kettle features an auto cut-out device.
6 Always disconnect the kettle from the power outlet before cleaning. Never immerse the kettle switch area, cord or power base in water , or allow moisture to come into contact with these parts. Removal of mineral deposits. Mineral deposits in tap water may cause the interior of the water gauge to discolour .
Consumer Hotline Australia 1800 025 059 New Zealand (09) 912 0747 Consumer information: 1800 025 059 or www .sunbeam.com.au is a registered T rademark of Sunbeam Corporation Limited. ACN 000 006 771. © Sunbeam Corporation Limited 2002. is a registered T rademark of Sunbeam Corporation Limited.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Sunbeam KE7300 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Sunbeam KE7300 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Sunbeam KE7300 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Sunbeam KE7300 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Sunbeam KE7300 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Sunbeam KE7300 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Sunbeam KE7300 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Sunbeam KE7300. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Sunbeam KE7300 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.