Benutzeranleitung / Produktwartung ULUS 10064 des Produzenten Sega
Zur Seite of 9
ULUS10064 • Whe n operatin g the unit , pla yi n a well-li t roo m and kee p a saf e distanc e fro m the screen . • Avoi d prolonge d us e of th e system . T ake a brea k of abou t 15 minute s during ever y hou r of pla y. • Do no t use the syste m whe n yo u ar e tire d or shor t of sleep .
3 3 Set up your PSP™ (PlayStation®Portable) system according to the instructions in the manual supplied with the system. T urn the system on. The power indicator lights up in green and the home menu is displayed. Press the OPEN latch to open the disc cover .
5 5 4 4 LICENSES WIRELESS (WLAN) FEA TURES Y our license is where you will store your current settings and progress through the game. The first time you play the game, you will be asked to create a license.
7 7 6 6 CONNECT TO PLA Y ST A TION ® 2 VIA USB WELCOME TO OUTRUN 2006: CO AST 2 COAST If you own both the PSP™ system and PlayStation®2 versions of the game, you can transfer a license across to the PlayStation®2 to play on the big screen! Once your license is sent, you will notice a Yin-Y ang icon on it.
9 9 8 8 RACE DISPLA Y MAIN MENU P AUSE MENU Press the ST ART button when in-game to bring up the Pause Menu, which consists of the following options: RETURN TO GAME End pause mode and continue racing. RETRY Return to the start of the race and try again.
1 1 1 1 1 1 0 0 MAIN MENU MAIN MENU SHOWROOM Buy new items here! Use the OutRun miles you have accumulated to gain access to more cars, upgrades, music and extras. Once you have selected your chosen game, you will be asked to choose your course from either OutRun2 or OutRun2SP tracks.
1 1 3 3 1 1 2 2 MAIN MENU THE CARS LOBBY SCREEN Once you join a game, you can adjust various settings through on- screen selections. If you are adjusting your settings, on other players screen, they will see an icon to show you’re not ready . CAR SETTINGS Car Choose the car you want to race in.
1 1 5 5 1 1 4 4 CREDITS SEGA EUROPE LIMITED CEO Naoya T surumi President/COO Mike Hayes Development Director Gary Dunn Creative Director Matthew Woodley Director of European Marketing Gary Knight Head.
1 1 6 6 NOTES LIMITED WARRANTY: SEGA of America, Inc. warrants to the original consumer purchaser that the game disc or cartridge shall be free from defects in material and workmanship for a period of 90-days from the original date of purchase.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Sega ULUS 10064 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Sega ULUS 10064 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Sega ULUS 10064 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Sega ULUS 10064 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Sega ULUS 10064 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Sega ULUS 10064 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Sega ULUS 10064 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Sega ULUS 10064. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Sega ULUS 10064 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.