Benutzeranleitung / Produktwartung Definity 6402 des Produzenten Avaya
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6402 Voice Terminal User’s manual DEFINITY® G3 - Release 6.3 or later 555-230-757 Issue 1 July 2000.
Copyright 2000, A vaya Inc. All right s reserved Notice While reasonable effo rts were made to ensure that the information in this document was complete and accurate at the time of printing, Avaya ca n ass ume no responsibility for any erro rs.
3 Your voice terminal Preset feature buttons - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 5 Using the Feature Directory - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -.
4.
Preset feature buttons 5 Preset feature buttons Using the Feature Directory The Featur e Directory provides a convenient quick refere nce lis t for 12 features. Most likely, the Feature Directory on your voice terminal has been completed by your system man ager.
6 Placing a call Placing a call 1. Press the S peaker button. 2. Dial the extension or telephon e number (If applicable, dial the outdial code be fore the telephone number).
Transferring a call 7 T r ansferring a call 1. Press the T r ansfer button. 2. Dial the number to which the call is to be transferred. 3. Press the T r ansfer button. 4. Hang up. If no answe r or busy, r eturn to held call by pres sing then rele asing the swit chhook.
8 Sending or redire cting your calls T o cancel Send All Calls: 1. Press the S peaker button. 2. Press the Feature button th en dial the number assigned to th e Send All Calls feature (or dial the Send All Calls cance l code*). T o tempo rarily redirect all calls to an extension or out side number 1.
Programming an AD entry in your feature directory 9 Programming an AD entry in your feature directory 1. Press the S peaker button. 2. Press the Feature button then dia l the number assigned to the AD Program featur e (or dial the AD Program access code*).
10 Answering a call placed to a coworker unable to answer T o place a call using an AD list 1. Press the S peaker button. 2. Press the Feature button then dial the number assigned to the Person al List, Group List , System List (or dial the appropriate list code* ).
Glossary 11 Glossary This glossary shows many of th e featur es offered by DEFINITY. Abbreviated Dialing Use as a timesaver for dialing frequently called, lengthy or emergency numbers. Thi s featur e may be on a button, a softkey or a list - personal, group and system (page 9) .
12 Glossary.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Avaya Definity 6402 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Avaya Definity 6402 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Avaya Definity 6402 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Avaya Definity 6402 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Avaya Definity 6402 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Avaya Definity 6402 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Avaya Definity 6402 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Avaya Definity 6402. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Avaya Definity 6402 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.