Benutzeranleitung / Produktwartung 5602 des Produzenten Avaya
Zur Seite of 18
IP Office 5602/4602 Phone User Guide Issue 2b (20th July 2005).
5602/4602 Phone User Guide Page ii IP Office Issue 2b (20th July 2005) T able of Content s The Te lephone .................................................................................................................. .......... 3 Overview ........
5602/4602 Phone User Guide Page 3 IP Office Issue 2b (20th July 2005) The T elephone Overview This guide covers the use of the Avaya 5602 and 4602 telephones on the Avaya IP Office telephone system. Both phones are similar, however the 5602 is only supported on the IP Office whereas the 4602 is supported on a range of Avaya telephone systems.
5602 User 5602/4602 Phone User Guide Page 4 IP Office Issue 2b (20th July 2005) 1. Display and Call Appearance Keys: Two Call Appearance Keys allow the user to handle multiple calls and the display shows call informat ion. Details on system features (allocated by your System Administrator) can also be displayed.
The Telephone 5602/4602 Phone User Guide Page 5 IP Office Issue 2b (20th July 2005) Call Appearance Key Icons The icons displayed against the Call Appearance Keys allow you to determine the status (for example, on Hold) of each call. Icons also indicate whether a feature has been activated for a particular button.
5602/4602 Phone User Guide Page 6 IP Office Issue 2b (20th July 2005) Basic Call Handling Features Answer a Call When a call arrives at your phone, you hear a ringing tone and a flashing bell icon ( ) appears on the associated call appearance display.
Basic Call Handling Features 5602/4602 Phone User Guide Page 7 IP Office Issue 2b (20th July 2005) Redial The Redial feature automatically redials the last ext ension or outside number (up to 24 digits) yo u dialed. To redial the last number that you dialed 1.
5602 User 5602/4602 Phone User Guide Page 8 IP Office Issue 2b (20th July 2005) Hold If, with a call in progress, a second call arrives and is shown against a C all Appearance key, you can then Hold the first call and answer the second call. To put an existing call on hold: 1.
Basic Call Handling Features 5602/4602 Phone User Guide Page 9 IP Office Issue 2b (20th July 2005) Transfer The Transfer feature allows you to transfer a call from your telephone to another extension or outside number. To transfer the current call to another extension: 1.
5602 User 5602/4602 Phone User Guide Page 10 IP Office Issue 2b (20th July 2005) Conference The Conference feature allows you to conference other parties (including yourself) into a call. Note: The number of parties allowed in a conferen ce is controlled by your telephone system.
5602/4602 Phone User Guide Page 11 IP Office Issue 2b (20th July 2005) System Features Introduction As well as your phones specific features, you can acce ss a number of system features by dialing short codes. These instructions are for the system's default configuration.
5602 User 5602/4602 Phone User Guide Page 12 IP Office Issue 2b (20th July 2005) Diverting Calls You can divert your calls to another extension. In the examples below N is the extension to which you want your calls diverted.
System Features 5602/4602 Phone User Guide Page 13 IP Office Issue 2b (20th July 2005) Default Feature Codes The following are the normal default feature codes available to all users. Your System Administrator may add additional codes for other features and for speed dials.
.
5602/4602 Phone User Guide Page 15 IP Office Issue 2b (20th July 2005) Index 0 07*N 13 1 10*N 12, 13 11*N 12, 13 12*N 12, 13 13*N 12, 13 14*N 12, 13 2 20*N 13 201 forwarding 11 21*N 13 3 32*N 13 33*N .
.
5602/4602 Phone User Guide Page 17 IP Office Issue 2b (20th July 2005).
5602/4602 Phone User Guide Page 18 IP Office Issue 2b (20th July 2005) Performance figures and data quoted in this docum ent are typical, and must be specifically confirmed in writing by Avaya before they becom e applicable to any particular order or contract.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Avaya 5602 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Avaya 5602 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Avaya 5602 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Avaya 5602 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Avaya 5602 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Avaya 5602 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Avaya 5602 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Avaya 5602. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Avaya 5602 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.