Benutzeranleitung / Produktwartung 1120E des Produzenten Avaya
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PV; Reviewed: SPOC 2/1/2011 Solution & Interoperability Te st Lab Ap plication Notes ©2011 Avaya Inc. Al l Right s Reserved 1 of 16 11-12-R4 -IPO61 Avaya Solution & Interoperability Test Lab Configuring Avaya 1120E, 1140E, 1220 and 1230 IP Deskphones with Avaya IP Office Release 6.
PV; Reviewed: SPOC 2/1/2011 Solution & Interoperability Te st Lab Ap plication Notes ©2011 Avaya Inc. Al l Right s Reserved 2 of 16 11-12-R4 -IPO61 Table of Contents 1 Introduction .................................................................
PV; Reviewed: SPOC 2/1/2011 Solution & Interoperability Te st Lab Ap plication Notes ©2011 Avaya Inc. Al l Right s Reserved 3 of 16 11-12-R4 -IPO61 1 Introduction These Application Notes describe a solution comprised of Avaya IP Office and Avaya 1100/1200 Series IP Deskphones with SIP software .
PV; Reviewed: SPOC 2/1/2011 Solution & Interoperability Te st Lab Ap plication Notes ©2011 Avaya Inc. Al l Right s Reserved 4 of 16 11-12-R4 -IPO61 Table 1 gives a summary of the features supported and tested with Avaya 1100 and 1200 Series IP Deskphones with SIP software.
PV; Reviewed: SPOC 2/1/2011 Solution & Interoperability Te st Lab Ap plication Notes ©2011 Avaya Inc. Al l Right s Reserved 5 of 16 11-12-R4 -IPO61 2 Equipment and Sof tware V alidated The following equipment and software versions were used in the test environment: Hardware Component Software Version Avaya IP Office Server (500 V2) Release 6.
PV; Reviewed: SPOC 2/1/2011 Solution & Interoperability Te st Lab Ap plication Notes ©2011 Avaya Inc. Al l Right s Reserved 6 of 16 11-12-R4 -IPO61 3.2 Obtain LAN IP Address From the configuration tree in the left pane, select System to display the IPO500V2 screen in the right pane.
PV; Reviewed: SPOC 2/1/2011 Solution & Interoperability Te st Lab Ap plication Notes ©2011 Avaya Inc. Al l Right s Reserved 7 of 16 11-12-R4 -IPO61 3.3 Configure Network Topology From the configuration tree in the left pane, select System to display the IPO500V2 screen in the right pane.
PV; Reviewed: SPOC 2/1/2011 Solution & Interoperability Te st Lab Ap plication Notes ©2011 Avaya Inc. Al l Right s Reserved 8 of 16 11-12-R4 -IPO61 3.5 Administer Codec Preference From the configuration tree in the left pane, select System to display the IPO500V2 screen in the right pane.
PV; Reviewed: SPOC 2/1/2011 Solution & Interoperability Te st Lab Ap plication Notes ©2011 Avaya Inc. Al l Right s Reserved 9 of 16 11-12-R4 -IPO61 3.6 Administer SIP Extension From the configuration tree in the left pane, right-click on Extension and select New > SIP Extension to add a new SIP extension.
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PV; Reviewed: SPOC 2/1/2011 Solution & Interoperability Te st Lab Ap plication Notes ©2011 Avaya Inc. Al l Right s Reserved 11 of 16 11-12-R4 -IPO61 3.7 Configure User From the configuration tree in the left pane, right-click on User and New > User .
PV; Reviewed: SPOC 2/1/2011 Solution & Interoperability Te st Lab Ap plication Notes ©2011 Avaya Inc. Al l Right s Reserved 12 of 16 11-12-R4 -IPO61 Select SIP tab. Modify the SIP Name to be the same as the user’s extension num ber. The other fields can be left as default.
PV; Reviewed: SPOC 2/1/2011 Solution & Interoperability Te st Lab Ap plication Notes ©2011 Avaya Inc. Al l Right s Reserved 13 of 16 11-12-R4 -IPO61 To configure the setti ng on the phone, press the Services or “Globe” button twice. The phone will ask for an Admin password.
PV; Reviewed: SPOC 2/1/2011 Solution & Interoperability Te st Lab Ap plication Notes ©2011 Avaya Inc. Al l Right s Reserved 14 of 16 11-12-R4 -IPO61 5 V erification S tep s This section provides the tests that can be performed on Avaya IP Office to verify proper configuration.
PV; Reviewed: SPOC 2/1/2011 Solution & Interoperability Te st Lab Ap plication Notes ©2011 Avaya Inc. Al l Right s Reserved 15 of 16 11-12-R4 -IPO61 5.2 Verification Scenarios Verification scenarios for the conf iguration described in thes e Application Notes included all th e features listed in Table 2 .
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Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Avaya 1120E (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Avaya 1120E noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Avaya 1120E - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Avaya 1120E reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Avaya 1120E erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Avaya 1120E besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Avaya 1120E verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Avaya 1120E. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Avaya 1120E gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.