Benutzeranleitung / Produktwartung PS-2652 des Produzenten Audiovox
Zur Seite of 10
INST ALLA TION/ OWNERS MANUAL 3.5”, 4”, 5-1/4”, 6.5” SPEAKERS.
M O DEL PS- 2351 PS- 2401 PS- 2525 PS- 2652 PS- 2655 N o m i n a l D ia . 3 -1 /2 " 4 " 5 -1 /4 " 6 -1 /2 " 6 -1 /2 " Descr ipt ion 2- Way 2-Way 2-Way 2-Way 2- Way Impedance 4 Ohms 4 Oh ms 4 Ohm s 4 O h ms 4 Ohms Freq.
PRE-INST ALLA TION TIPS Before beginning your installation, read the following tips on proper placement of speakers and how to obtain the best sound from the speakers you have selected. No. 1: Always try to have the speakers aimed at the listener . Never install speakers in a manner that would direct sound toward the floor of the car .
-4- INST ALLA TION INSTRUCTIONS CAUTION: Do not mount the speakers in the following locations: - Where the door window glass comes in contact with the speaker . - Where the window crank handles or gear assemblies come in contact with the speaker when rotated.
Removing the Door Panel 1. This opening would have to be enlarged per dotted line 2. Possible speaker opening 3. Remove paper liner 4. Padded door panel 5. Window crank Selecting Speaker Location After removing the door panel, you are ready to select a location for the speaker .
Selecting the Speaker Location 1. This is a good speaker location , but to use it, you’ll have to enlarge the existing hole 2. Check for free window crank movement 3.
Piercing Speaker Mounting Holes 1. Opening 2. Speaker 3. Pierce the speaker mounting holes Using an Existing Hole 1. Speaker 2. Drill 3. Drill the required speaker mounting holes -7- Enlarging or Cutting a New Hole 1. Enlarge or cut new hole per template 2.
Routing Speaker W ires 1. Door Frame 2. Kick Panel 3. Connect speaker wires to speakers 4. Route wires to stereo 5. Drill 1/4” hole or use existing grommets 6. Door (open) Securing Speaker and Grille 1. Speaker 2. Grille 3. Speaker mounting screws 4.
Speaker Mounting Details The following illustrations define the requirements for mounting the speaker on the near and far sides of the mounting surface or inde- pendent mounting board.
This Warranty does not apply to any product or part thereof which, in the opinion of the Company, has suffered or been damaged through alteration, improper installation, mishandling, misuse, neglect, accident, or by removal or defacement of the factory serial number/bar code label(s) or markings.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Audiovox PS-2652 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Audiovox PS-2652 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Audiovox PS-2652 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Audiovox PS-2652 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Audiovox PS-2652 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Audiovox PS-2652 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Audiovox PS-2652 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Audiovox PS-2652. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Audiovox PS-2652 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.