Benutzeranleitung / Produktwartung PRO9232 des Produzenten Audiovox
Zur Seite of 8
Congratulations on your purchase of the PRO 9232 automotive Keyless Entry Upgrade Alarm System. The PRO 9232 is a state - of - the - art auto security system that is designed to automatically arm and disarm when it receives a command from your existing Factory Keyless Entry Transmitter.
3 . In 30 seconds, you will hear a single short chip from the siren, and the vehicle’s parking lamps will flash one time, indicating that the system has ARMED. At this time, the red dash mounted L.E.D. will begin to flash slowly, providing a visual indication that the system is fully armed.
rapid flashing of the red dash mounted L.E.D. Opening one of the vehicle’s doors will suspend the passive arming process until all doors have been closed, or until the ignition key has been turned on. INTRUSION WARNING SIGNALS : The system will inform you if an intrusion attempt has occurred while you were away from the vehicle.
2 . Turn the ignition switch to the “On” position. 3 . Press and hold the valet/override pushbutton switch for 5 seconds. The L.E.D. turns on, indicating valet mode has been successfully entered. TO EXIT VALET: With the ignition switch in the on position, press and release the valet/override pushbutton switch one time.
different code than was pre-assigned from the factory . T o Change the pre-assigned override code follow the steps outlined below . It is advised you read both sections under the headings “Programmi.
4 . Within 10 seconds turn the ignition switch off, on, off, on, off, on. (The siren or horn will beep and the lights will flash one time.) 5 . Within 10 seconds, begin to press and release the push button switch to set the tenths digit. (As per the example, press and release 5 times to set the tenths digit to 5) 6 .
ELIMINATING THE ARM / DISARM CHIRPS : The normal arming and disarming confirmation chirps can easily be turned off using the valet pushbutton switch. To do this; 1. Turn the ignition key on, and then off. 2. Within 10 seconds of turning the ignition key off, press and release the valet switch 3 times.
PRO 9232 SYSTEM FUNCTIONS A T A GLANCE PASSIVE ARMING ARMED DISARMED VALET MODE INTRUSION ZONE 3 INTRUSION ZONE 2 INTRUSION ZONE 1 ARM DISARM ARM / DOOR OPEN 10 MIN. PASSIVE ARM / DOOR OPEN DISARM / INTRUSION DISARM / AFTER 10 MIN. PASSIVE ARM DISARM / AFTER 10 MIN.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Audiovox PRO9232 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Audiovox PRO9232 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Audiovox PRO9232 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Audiovox PRO9232 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Audiovox PRO9232 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Audiovox PRO9232 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Audiovox PRO9232 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Audiovox PRO9232. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Audiovox PRO9232 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.