Benutzeranleitung / Produktwartung FAC500G des Produzenten Salton
Zur Seite of 8
USE & C ARE INSTRUCTIONS COFFEE GRINDER FA C500G A CCENTS ONE-YEAR LIMITED W ARRANTY W arranty: This Farberware® product is warranted by Salton, Inc. to be free from defects in materials or workmanship for a period of (1) year from the original purchase date.
6 USER MAINTENANCE INSTRUCTIONS T his appliance requires little maintenance. It contains no user serviceable parts. Do not try to repair it yourself. Any servicing requiring disassembly other than cleaning must be performed by a qualified appliance repair technician.
5 OPERA TING INSTRUCTIONS 1. Place the Coffee Grinder onto a flat, level w ork surface. 2. Insert the Grinder Cup into the Main Bod y of the Grinder . See Figure 2. 3. See Figure 3. Place the Grinder Reco very Cup onto the Base (1) and push tow ards the Main Body until the window of the Recov ery Cup aligns with the Grinder Chute (2).
BEFORE USING FOR THE FIRST TIME CA UTION: T o pr otect against electric shock, do not submerge the Grinder or allow po wer cord to come into contact with w ater or other liquids. 1. Remov e all packaging and pac king materials from the Grinder . Remov e any labels from the outer stainless steel surfaces.
BEFORE USING FOR THE FIRST TIME CA UTION: T o pr otect against electric shock, do not submerge the Grinder or allow po wer cord to come into contact with w ater or other liquids. 1. Remov e all packaging and pac king materials from the Grinder . Remov e any labels from the outer stainless steel surfaces.
5 OPERA TING INSTRUCTIONS 1. Place the Coffee Grinder onto a flat, level w ork surface. 2. Insert the Grinder Cup into the Main Bod y of the Grinder . See Figure 2. 3. See Figure 3. Place the Grinder Reco very Cup onto the Base (1) and push tow ards the Main Body until the window of the Recov ery Cup aligns with the Grinder Chute (2).
6 USER MAINTENANCE INSTRUCTIONS T his appliance requires little maintenance. It contains no user serviceable parts. Do not try to repair it yourself. Any servicing requiring disassembly other than cleaning must be performed by a qualified appliance repair technician.
USE & C ARE INSTRUCTIONS COFFEE GRINDER FA C500G A CCENTS ONE-YEAR LIMITED W ARRANTY W arranty: This Farberware® product is warranted by Salton, Inc. to be free from defects in materials or workmanship for a period of (1) year from the original purchase date.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Salton FAC500G (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Salton FAC500G noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Salton FAC500G - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Salton FAC500G reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Salton FAC500G erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Salton FAC500G besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Salton FAC500G verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Salton FAC500G. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Salton FAC500G gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.