Benutzeranleitung / Produktwartung Savor M1100 des Produzenten Plantronics
Zur Seite of 11
LEARN MORE Savor ™ M1100 ™ Bluetooth ® Headset.
T AKE A GOOD L OOK CALL BUTTON • T akeacallorendit (1 tap) • Redial (2 taps) • Reconnectlostconnection (1 tap) • Activatepairingafterinitials.
CONNECT T O Y OUR PHONE “Pairing” connects your headset to your phone. “Multipoint” technology lets you use this headset with two phones. 1. READY Activate the Bluetooth feature on your phone, then use the phone’s settings to add/search/discover new Bluetooth devices.
FIND Y OUR GROO VE The loop of the gel eartip tucks into the back curve of your ear for a stable fit. T ry on the headset. The eartip is positioned to suit most people, but you may want to rotate it to best fit your left or right ear. The gel eartip and speaker click into matching grooves so the eartip doesn’t move out of place during use.
MIX AND MA TCH FOR BEST FIT If the gel eartip feels loose or tight in your ear, then change it. T o replace the medium gel eartip for small or large, pull the loop of the gel eartip to remove it.
MORE ABOUT MUL TIPOINT Plantronics M1100 supports multipoint technology, which allows you to use one headset with two different Bluetooth mobile phones.
LISTEN T O THE V OICE WHA T YOU’LL HEAR WHEN YOU’LL HEAR IT PowerOn After sliding the Power switch to “on” position PowerOff After sliding the Power switch to “off” position T alk.
V OICE COMMANDS Y ou can give your headset a command, and it will whisper the answer or do what you say. If your command is not recognized by the headset, you may hear a help- ful prompt like “Always remember the “What Can I Say?” command for a list of active commands”.
TIPS Pair/Connect Just Once: Pairing is a one-time process unless your phone loses the connection or you want to pair a new phone. Know How to Reconnect: Y our headset tries to reconnect a lost connection. If it can’t, then tap the Call button once or manually reconnect via the phone’s Bluetooth device menu.
SPECIFICA TIONS T alkTime Up to 4 hours StandbyTime Up to 7 Days OperatingDistance(Range) Up to 33 feet (10 meters), Class II HeadsetW eight 9 grams HeadsetDimensions 55 x 16 x 12 mm.
NEED MORE HELP? Phone support in USA: 1-866-363-BLUE (2583) F AQs: www.plantronics.com/M1100faq 1-year limited warranty details: www.plantronics.com/warranty © 2011 Plantronics, Inc. All Rights Reserved. Plantronics, M1100, Savor and V ocalyst are trademarks or registered trademarks of Plantronics, Inc.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Plantronics Savor M1100 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Plantronics Savor M1100 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Plantronics Savor M1100 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Plantronics Savor M1100 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Plantronics Savor M1100 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Plantronics Savor M1100 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Plantronics Savor M1100 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Plantronics Savor M1100. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Plantronics Savor M1100 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.