Benutzeranleitung / Produktwartung WeMove Action des Produzenten NGM-Mobile
Zur Seite of 10
Set up Installing the U SIM cards The USIM card stores information as your personal phone number, PIN code, carri er services numb ers, contacts and other important details. To access the USIM slots, turn off the phone, take off the back cover by lifting it up from its lower part and extract the battery.
Inserting the b attery Your device is provided with a lithium -ion battery and is designed to be used exclusively with original NGM batter ies and chargers. The battery must be inserted into the backside of the phone (see illustration below ) with the battery contacts facing the contacts in the battery tray .
Volume “ +” and “–“ Camera Speaker Micro USB Connector Receiver Capacitive touch screen Home Back Find Contextual Menu Microphone On/off and Standby key Eyelets for ph one strap Earphones co.
Turn on, turn off and stan dby Press and hold the Power key to turn the phone on. Press and hold the same key and confirm your intention to turn off the phone. A quick pressure of the on/off key sets the phone on standby-mode (screen off) or to go back to the standby screen (see below).
The Main Menu Use the touch screen by touching, pressing, sliding your finger over it. Select an application from the main menu or scroll the main menu pages right and left to fi nd the desired one. Press the back key to get back to the previous screen or press Home to get bac k into the main screen.
Managing contac ts Add a new contac t From the main screen/m enu, selec t the Contacts icon. Select the icon with the “ + ” on it . Select the storage ( Phone, USIM1 or USIM2). Insert Name, Number and eventual other details (if saving on the phone memory).
Connectivi ty The operation sys te m requires an active data connection. If data traffic is not includ ed in your phone contract, it could imply extra costs.
Rapid access Notification pa nel Open the notification panel by touching the upp er area containing the battery and signal -intensi ty icons and drag it downwards.
Certifications Declaration of co nformity ( R&TTE) We, NGM Italia Declare under our sole responsibility that the product identified as GSM/WCDMA/Wi - Fi Mobile Phone: NGM WEM OVE ACTION Conforms t.
designated p roduct is in comp liance with the e ssential requiremen ts and other relevant provisions of the R&TTE - Directive (European Radio & Ter minal Telecommun ications Equipmen t)1999/5/EC [1] These controls have been made according to international gu idelines on c ontrols.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts NGM-Mobile WeMove Action (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie NGM-Mobile WeMove Action noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für NGM-Mobile WeMove Action - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von NGM-Mobile WeMove Action reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über NGM-Mobile WeMove Action erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon NGM-Mobile WeMove Action besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von NGM-Mobile WeMove Action verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit NGM-Mobile WeMove Action. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei NGM-Mobile WeMove Action gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.