Benutzeranleitung / Produktwartung Standard/300 des Produzenten NEC
Zur Seite of 11
NECCare TM ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ .
Proprietary Notice and Liability Disclaimer The information disclos ed in this docum ent, in cluding all designs and related materials, is the valuable property of NEC Corporation of America, (“NE CAM”) and/or its licensors.
Contents Introduction ......................................................................................................................... 4 4 4 5 5 5 6 6 6 7 7 8 Warranty Registration .............................................................
Introduction NEC Corporation of A merica, “NECAM”, offers one of the strongest warranty program s in the computer industry. This document will focus on the N ECCare Standard Warran ty Program for the Express5800/300 Series Fault Tolerant Servers. Warranty Registration For efficient service, register your system online at: http://www.
Supplemental Professional Service NECCare Services are designed to reduce risks and protect your IT investment with the NEC Express5800/300 Series Server through warranty and maintenance, implementation/installation and relocation services.
Registered Limited Warranty NEC Corporat ion of America w arrants this Pro duct to b e free from defects in material and work manship, and agrees to repair or replace any part of the enclosed unit that proves defective under these terms and conditi ons.
♦ Accident, misuse, abuse, neglect, fire, water, lightning or other acts of nature, improper storage, unauthorized Product modification, or failure to follow instruc tions suppl ied with the Produc t. ♦ Alteration, repair or attempted repair by anyone not author ized by NEC Corporation of Ameri ca.
NEC Corporation of America may require that you provide th e original bill of sale or receipt as proof of purchase in order to obtain warranty serv ice. Please retain su ch proof of purchase with your r ecords For easy reference, write down your Serial Number here and keep this docume nt in a safe and acce ssible loc ation.
Note: Some states and provin ces do not a llow the exc lusion or limit ation of incidental or consequ ential d amages, so the above limitation or exclusion may not apply to you. Some states do not allow limitations on how long an implied warranty lasts, so the above lim itation may not apply t o you.
NECCare Service.
■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ .
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts NEC Standard/300 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie NEC Standard/300 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für NEC Standard/300 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von NEC Standard/300 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über NEC Standard/300 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon NEC Standard/300 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von NEC Standard/300 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit NEC Standard/300. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei NEC Standard/300 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.