Benutzeranleitung / Produktwartung SX-200 EL des Produzenten Mitel
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Express Messenger - Front Desk User Guide.
A sk y our Sy stem Administrator to help you complete th is informatio n . W rite down the hotel/motel telephone number and Express Messenger number if it is differe nt.
3 Contents Who is th is Guide is fo r 4 Gettin g St arted 4 About Guest Mailboxes 4 About the Front Desk Mailbox 4 Preparations 5 Setting the Front Desk Mailbox Passcode and Greeting 5 A cessing t he .
4 Who this Guide is for This guide is for a front desk a ttendant in a hotel or motel. It provides instructions on how to use the M itel Express Messenger ™ front desk mailbox features. Getting Started Mitel Express Messenger is an automated v oice mail system for handling telephone calls and taking messages.
5 Preparations Before accessin g the front desk mailbox, you need • The Express M essenger messa ge center nu mber. Your Syste m Admi nistrat or w ill giv e this to y ou; record it a t the be ginn ing o f thi s guide. • The front desk mailbox number.
6 8. Press to a ccept, to re vie w, o r to discard the name and re- record it. 9. Express Messenger prompts y ou for a greeting. Keep it short and professional. Here is a sample greeting: "You have reached the front desk o fTwin Streams Motel ABC Motel.
7 A ccessing the Front Desk Mailbox Menu To access the front desk mailbox menu 1. Lift the handset. 2. Dial the Express Messenger message cente r number. 3. W hen Express Messenger p rompts you for your pa sscode, enter the passcode for the front desk mailbox.
8 Setting the Guest Mailbox Status Checking Guests In When y ou ch eck a gue st in to a room , set the status o f th e guest mailb ox to ” checked in “ . A gue st ma ilbo x tha t is set to ” checked in “ can accept new messages . 1. Dial the Express Messenger message cente r number.
9 Moving a Guest ’ s Mailbox If you move a guest to a ano ther room, you must also move the guest ’ s mailbox greeting and messages. Before you can move the guest ’ s mailbox, • the guest ’ s current mailbox must be set to ” checked in “ • the destination mailbox must be set to ” checked ou t “ .
10 A cce ssing a Guest ’ s Mailbox You can access a g uest ’ s mailbox and • check the guest ’ s messages • set a gree ting for the guest ’ s mailbox • se t a wak e - up c all for th e gu es t. To access a guest ’ s mailbox 1. Dial the Express Messenger messa ge center number.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Mitel SX-200 EL (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Mitel SX-200 EL noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Mitel SX-200 EL - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Mitel SX-200 EL reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Mitel SX-200 EL erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Mitel SX-200 EL besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Mitel SX-200 EL verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Mitel SX-200 EL. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Mitel SX-200 EL gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.