Benutzeranleitung / Produktwartung LSP 5061 - SBF des Produzenten Learning Resources
Zur Seite of 8
I n tro du ct i o n Pizza for ever yone! Fun With Pizza Fractions succeeds in making learning fractions fun! Includes 7 games to challenge and expand your knowledge of fractions. Most of the games have an alternate game play suggestion to reinforce understanding and take learning fractions further .
2. By choosing certain pieces you may be able to stop your opponent from completing a whole pizza. 3. If there is a tie, the winner is the one who is the closest to finishing a whole additional pizza. 4. For a challenge, play this game with the pieces fraction-side down.
Ga m e #3 : Ha l f P e pp e ro n i , Ha l f M u sh ro o m ! 2-4 players Skill: Making , adding fractions to Object of the game: T o be the first player to build 3 half pizzas using the same topping for each half pizza. Set-up 1. Use game #3 spinner .
3. Remove all the other pieces and set them aside. (Y ou will not need them for this game.) 4. Sort the remaining pieces into piles by size with the fraction-side up. 5. Y ou will need a piece of paper and a pencil to keep score. Playing the Game 1.
2. If you answered correctly , take a piece with that value. 3. If you answer incorrectly , do not take a piece. 4. If there are no pieces left for what you spun, tr y using a combination of equivalent pieces to make up your reduced fraction. (For example, you reduced the fraction to .
Playing the Game 1. Spin and collect the piece for the fraction value you spun. Hold this piece in your hand with the fraction side facing you. 2. Continue collecting pieces in this way until you have enough pieces collected to make of a pizza (For example, one piece and two pieces).
Ga m e #7 : E a t U p ! 2-3 players Skill: Finding Factors Object of the game: T o be the player to collect the most pieces by determining the factors of the denominator you spun. Set up 1. Use game #7 spinner . 2. Sort the remaining pieces into piles by size with the fraction-side up.
© Learning Resources, Inc., V ernon Hills, IL (U.S.A.) Learning Resources Ltd., King’s L ynn, Norfolk (U.K.) Please retain our address for future reference.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Learning Resources LSP 5061 - SBF (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Learning Resources LSP 5061 - SBF noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Learning Resources LSP 5061 - SBF - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Learning Resources LSP 5061 - SBF reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Learning Resources LSP 5061 - SBF erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Learning Resources LSP 5061 - SBF besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Learning Resources LSP 5061 - SBF verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Learning Resources LSP 5061 - SBF. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Learning Resources LSP 5061 - SBF gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.