Benutzeranleitung / Produktwartung WT-5350 des Produzenten La Crosse Technology
Zur Seite of 8
Contents Language Page English 2 F rançais 31 Spanish 61 FCC ID: OMO-01RX (receiver) THIS DEVICE COMPLIES WITH P ART 15 OF THE FCC RULES. OPERA TION IS SUBJECT TO THE FOLLOWING TWO CONDITIONS: 1. THIS DEVICE MA Y NOT CA USE HARMFUL INTERFERENCE, AND 2.
GB P.2 GB P.3 GB P.4 GB P.5 T ABLE OF CONTENTS T opic Page Inv entory of Contents 4 About WWVB 5 Quick Set-Up Guide 6 Detailed Set-Up Guide Battery Installation 7 Program Mode Programming Sequence 10 .
a tone will sound f or ev er y second. It is possible that your Projection Alarm may not be exactly on the second due to the v ar iance in the quar tz. How ever , the clock will adjust the quartz timing over the course of sev eral days to be very accurate; under .
A. PROGRAMMING SEQUENCE 1. Time Zone Setting 2. Hour Setting 3. Minute Setting 4. Y ear Setting 5. Month Setting 6. Day Setting 7. 12/24-hour Mode 8. Daylight Saving Time On/Off B. FUNCTION BUTTONS There are 5 function buttons located on the front of the Projection Alarm.
1. Hold down the "MODE/+" button for 2 seconds (the selected time z one will flash), press the "AL" button three times until the y ear flashes. 2. Press the "MODE/+" button to select the year . 3. Press the "AL" button to confir m the year and mo ve to the month setting.
7. For more detail visit http://www .boulder.nist.go v/timefreq.htm. T o listen to the NIST time call (303) 499-7111. This number will connect y ou to an automated time, announced at the top of the minute in "Coordinated Universal Time", which is also known as Greenwich Mean Time (GMT).
3. TURNING ALARM OFF (WHILE SOUNDING) Note: The alarm will sound for 23 seconds and then increase in v olume and speed for another 62 seconds (85 seconds total). If no button is pushed it will shut off and be active f or the next day . a. While the alarm is sounding, press the "SNOOZE" bar to disable the alarm for six minutes.
1 WARRANTY INFORMATION La Crosse Technolog y, Ltd pr ovid es a 1-year limited warranty on this product against manufacturing defects in materi als an d workmanship. This limited warranty begins o n the original date of purchas e, is valid o nly on products purchased an d u sed in North America an d onl y to the orig inal purchaser o f this product.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts La Crosse Technology WT-5350 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie La Crosse Technology WT-5350 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für La Crosse Technology WT-5350 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von La Crosse Technology WT-5350 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über La Crosse Technology WT-5350 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon La Crosse Technology WT-5350 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von La Crosse Technology WT-5350 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit La Crosse Technology WT-5350. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei La Crosse Technology WT-5350 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.