Benutzeranleitung / Produktwartung 480I des Produzenten Aastra Telecom
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VoIP Aastra 480i User Guide University of Calgary Voice Services 2008.
Cont ent s Voicemail ............................................................................................................................ 3 I. Access: From your office ...........................................................................
V oicemail I. Access: F rom y our office 1. Press the VoiceMail so ft key on your phone and it will dial (403) 210-7720 2. When prompted for your password, enter your password o By default your password is the last four dig its of your p hone number plus four zeros.
o Press 0 for the New Messages Folder o Press 1 for the Old Messages Folder o Press 2 Work Messages Folder o Press 3 Family Messages Folder o Press 4 Friends Messages Folder Press 3 advanced options o.
IV. Acc ess: Int erne t 1. Go to https://voicesip.ucalgary.ca/ 2. When asked for the mailbox number, enter your phone number (without the area code or dashes) 3. When prompted for your password, enter your password Please visit http://ucalgary .ca/it/telephone/voicemail/vvm for more information regarding VoIP Voicemail web-based utility.
VIII. Call F o rwar d ing 1. Press th e Options button 2. Using the cursor pad, scroll to Call Forward (option 8) and press the Show soft key 3. Enter the “Call Forward” number destination that y ou want your incoming calls to be forwarded to 4. Select the “Mode” that you want to route your incoming ca lls to 5.
Your phone automatically s ynchronizes the time and date with our Time Server. Changes to these settings are not recommended. III. T one S el ect io n 1. Press the Options button 2. Scroll to Tones (option 3) and press Show soft key a. Select Option 1 to set ring tone i.
hands-free key is pressed Headset/Speaker The first time the hands-free key is pressed the Headset will be activated, the second time, the Speaker will be activated. They will alternate eac h tim e you press the hands-free key is pressed 4. Press done to save your Audio settings VII.
The phone will display the following status messages: Restarting… AASTRA |||||||40% DHCP: Waiting for DHCP ||||||||||||50% Updating Config ||||||||||||||||60% Checking for firmware DO NOT UNPLUG PHO.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Aastra Telecom 480I (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Aastra Telecom 480I noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Aastra Telecom 480I - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Aastra Telecom 480I reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Aastra Telecom 480I erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Aastra Telecom 480I besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Aastra Telecom 480I verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Aastra Telecom 480I. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Aastra Telecom 480I gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.