Benutzeranleitung / Produktwartung 4.0A des Produzenten Intel
Zur Seite of 10
TeamStat ion™ System 4.0 and 4.0a Installation & Use System 4.0 Restore Procedure Use the restor e procedure to c onfigure the Intel® T eam Station™ Sy stem to its factor y -installed configuration.
System 4.0a Restore Procedure In the event of a problem that m ak es the hard drive of the Intel® Team Station™ System 4.0a unus able, the system adm inistr ator can reload the bas e Intel Team Station System so ftware. T his proces s tak es approxim ately 45 minutes .
15. Install Update 1 to com plete the Restor e process . Run the update file f ound on the Intel Team Station Sy stem Update 1 CD, as instr ucted in the Intel Team Station System Ver sion 4.0a, Update 1 Installation docum ent. o North Am erican Englis h: TS40AU1NA.
8. Highlight ‘TCP/IP Pr otocol’ and click ‘OK’. 9. If a DHCP (Dynamic Host Control Protoc ol) server is available and DHCP will be used click ‘Yes’ at the prom pt. If a static IP address will be used click ‘No’ at the prom pt. 10. Insert the Micr osoft W indows NT 4.
18. Click ‘Yes’ to reboot the system. 19. Click ‘OK’ at the ‘Invalid Display Settings’ error m es sage. 20. Select the ‘Desk top Area’ to 800x 600 and ‘Color Palette’ to 65536 Colors in the ‘Dis play Properties’. 21. Click ‘Tes t’ in ‘Display Properties’ to confir m the settings.
b. Press F 2. The Dis play will show: AUTOADAPT ION GAIN ADJUST DISABLED 8. Set the Mic Default Gain a. Click on "default" in the f irst row of buttons , under m ic 1. The dis play should read: MIC 1 DEFAULT GAIN +03dB b. Press F 2 to change this to -1dB.
• Reset 29 inch NEC M ultisync to f actory default sett ings The Intel® T eam Station™ Sy stem ships with an optional Monitor. Use the f ollowing instructions to reset the NEC MultiSy nc* 29 inch m onitors to f actory defaults.
MultiFram e Alignm ent (Aligning c o mmunications) (First, Second, Third and fourth row s turn Green ) If CRC errors co ntinue to occur, the Fo urth row will turn red (Rows 1, 2, and 3 will all be green) T his indicates a pr o blem on the ISDN line.
One column has 4 gr een lights, but the s econd column has a steady blue and red on the third and fourth row : The s econd channel is ex periencing a high rate of errors .
Data sharing on MCUs Lucent MCU 4.4 and Video Server 5.3 exper ience data-shar ing diff iculties. Micr osoft O ffic e 97* application are not properly shared to all participants and m ay not be visible at all endpoints. The W hiteboard tool m ay experience sim ilar problem s.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Intel 4.0A (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Intel 4.0A noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Intel 4.0A - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Intel 4.0A reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Intel 4.0A erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Intel 4.0A besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Intel 4.0A verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Intel 4.0A. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Intel 4.0A gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.