Benutzeranleitung / Produktwartung 6500 des Produzenten Honeywell
Zur Seite of 12
™ Dolphin ® 6500 Mobile Computer with Windows CE ® 5.0 Quick Start Guide.
.
1 Dolphin 6500 Mobile Computer Out of the Bo x V erify that your car ton contains the f ollowing items: • Dolphin 6500 mobile computer (the terminal) • Main battery pack (3.
2 Software Reset K ey LED Navigation K eys (arrow k eys) Po w e r Ke y 52-key ke ypad (alphanumeric) T ouch Screen Displa y (screen protector installed at the factory).
3 Dolphin 6500 Bac k Panel Dolphin 6500 Right and Left-Side P anels Installed Batter y Finger Saddle Hand Strap (with Stylus) Image Engine Window Rear Scan Button Speaker Side Button Headset Jack Side.
4 Dolphin 6500 Bottom Connectors Step 1: Install the Main Battery The 6500 is shipped with the batter y packaged separ ately from the unit. T o install the batter y , release the hand strap , remov e the batter y door by turning the locks upward, inser t the batter y with the labels f acing upward, and replace the batter y door .
5 Step 2: Charge the Batteries Dolphin term inals ship with both the main battery pack and inter nal backup battery significantly discharged of power . Charge the main batter y pack with the Dolphin charging cab le f or a minimum of 5 1/2 hours before initial use.
6 User Documentation Please ref er to the Dolphin 6500 User’ s Guide, which is a vailab le f or download at www.honeywellaidc.com . A v ailable Dolphin 6500 P eripherals and Accessories Dolphin Home.
7 Singapore Telephone: +65-6842-7155 Fax: +65-6842-7166 E-mail: aptechsupport@honeywell.com China Telephone: +86 800 828 2803 Fax: +86-512-6762-2560 E-mail: aptechsupport@honeywell.com Japan Telephone: +81-3-3839-8511 Fax: +81-3-3839-8519 E-mail: aptechsupport@honeywell.
8 Europe, Middle East, and Africa Telephone: +31 (0) 40 2901 633 Fax: +31 (0) 40 2901 631 E-mail: euroservice@honeywell.com Hong Kong Telephone: +852-29536436 Fax: +851-2511-3557 E-mail: apservice@honeywell.com Singapore Telephone: +65-6842-7155 Fax: +65-6842-7166 E-mail: apservice@honeywell.
Disclaimer Honeywell International Inc. (“HII”) reserves the right to make changes in specifications and other information contained in this document without prior notice, and the reader should in all cases consult HII to determine whether any such changes have been made.
Honeywell Scanning & Mobility 9680 Old Bailes Road Fort Mill, SC 29707 www.honeywellaidc.com 65-QS Rev A 2/10.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Honeywell 6500 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Honeywell 6500 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Honeywell 6500 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Honeywell 6500 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Honeywell 6500 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Honeywell 6500 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Honeywell 6500 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Honeywell 6500. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Honeywell 6500 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.