Benutzeranleitung / Produktwartung PSB.2003.04.004 des Produzenten Epson
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Page 1 of 1 EPSON P RODUCT S UPPORT B ULLETIN Date: 04/07/2003 Originator: TC PSB #: PSB.2003.04.004 A uthorization: Reference: N/A Total Pages: 1 Product(s): EPSON Scanner Options Subject: Part numbe.
EPSON AMERICA, INC. Product Support Bulletin Subject: OS/2 Warp 3.0 and Epson TWAIN Date: 1/26/95 PSB No: P-0103A Page(s): 1 of 4 Originator: CEB This bulletin describes the necessary steps to implement the Epson TWAIN driver in a Windows 3.1 session under OS/2 Warp 3.
PSB No: P-0103A Page: 2 of 4 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. Select SETTINGS from the pop-up menu. Once the SETTINGS notebook has opened, click on SESSION. Click on the WIN-OS2 SETTINGS. Click on OTHER DOS SETTINGS. Click on OK. Highlight DOS-DEVICE. In the window to the right, add the EPSN.
PSB No: P-0103A Page: 3 of 4 BASEDEV=OS2ASPI.DMD BASEDEV=OS2SCSLDMD BASEDEV=AHAxxxx.ADD /V DEVlCE=C:OS2MDOSSPlSYS NOTE: This document assumes that you are using an Adaptec card. The AHA1510 and AHA1540C were tested when creating this document. Once you have verified that the above lines are in the CONFIG.
PSB No: P-0103A Page: 4 of 4 15. Click on SAVE. 16. Close the SETTINGS notebook. The next time a Win-OS/2 session is started, you will see the EPSON device driver load. If you do not, repeat the above steps. If you have migrated a Windows application to the OS/2 desktop, apply the above steps to that icon instead of the Win-OS/2 icon.
EPSON AMERICA, INC. EPSON Product Support Bulletin Subject: Image Editing Terms Date: 6/5/91 Page(s): 1 of 3 PSB No: P-0078 Originator: RS The following terms’ are used to describe image editing and grayscale in connection with scanners, monitors and printers.
PSB No: P-0078 Page: 2 of 3 Gamma Function: The function that defines the light intensity ratio between the original image and the output data. The ES-300C scanner allows the function to be altered so that when the image is reproduced on a different type of output device, the tones in the reproduced images will be closer to the original image.
PSB No: P-0078 Page: 3 of 3 Midtones: Pixel: The values in a continuous tone or halftone image correspond to the medium values in the range. Generally the values is between 30% to 70%. A relative unit of measuring resolution. Pixel size is relative, due to the output device.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Epson PSB.2003.04.004 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Epson PSB.2003.04.004 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Epson PSB.2003.04.004 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Epson PSB.2003.04.004 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Epson PSB.2003.04.004 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Epson PSB.2003.04.004 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Epson PSB.2003.04.004 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Epson PSB.2003.04.004. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Epson PSB.2003.04.004 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.