Benutzeranleitung / Produktwartung VMAX2 des Produzenten Elite Screens
Zur Seite of 10
1 Rev.010312-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Electric Mot orized Projection Screen VMAX 2 Se ries User’s Guide.
2 Rev.010312-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Make sure to read this user’s guide and follo w the procedure below. Caution: The scr een’s Black Top Dr op is alr eady set to its m aximum drop distance. Ther e is NO extra Black Top Drop in the roller .
3 Rev.010312-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Due to various installat ion envi ronments, the instructio ns provided in this user’s guide are for reference only. Please consult a professiona l ins tallation company fo r further installation and safety advice.
4 Rev.010312-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Please make sure all acc essories below are includ ed before proceeding. Red+ Green- A. B . C.
5 Rev.010312-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com 3 - way W all s wit ch U P S t o p D o w n 5-12 Volt Trigger Cable Control System for VMAX 2 Series 1. 5-12V Trigger: The built-in 5-12V trigger input allows your screen to sync hronize its drop & rise with the projector’s power cycle.
6 Rev.010312-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Optional ins tallati on method usi ng a chain t o h ang the screen from the c eiling Please consult a professional insta ller. Eli te Screens is not liable for any faulty installations. 1. Select the installation location for y our screen.
7 Rev.010312-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com For additional information , please contact Elite Screens at techsupport@elitescreens. com 1. If your screen does n ot move, please check the power supply. The sc reen will understandably not move without power.
8 Rev.010312-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com *Measurement dim ension s are intended a s a reference only an d subject to chan ge without no tice.
9 Rev.010312-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com • Two (2) Year parts and lab or warranty from defects i n workmanship from purchase date as follows (except for ref urbished units as specified below).
10 Rev.010312-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com US & Canada Tech Support & Warran ty Claim Please contact us at ser vice@elitescreens.c om or call +1 877-5 11-1211 #3 or fax +1-5 62-926-8 433 Europe Tech Support & Wa rranty Claim Please contact us at ser vice@elitescreens.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Elite Screens VMAX2 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Elite Screens VMAX2 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Elite Screens VMAX2 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Elite Screens VMAX2 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Elite Screens VMAX2 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Elite Screens VMAX2 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Elite Screens VMAX2 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Elite Screens VMAX2. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Elite Screens VMAX2 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.