Benutzeranleitung / Produktwartung Home2 des Produzenten Elite Screens
Zur Seite of 10
1 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Electric Mot orized Projection Screen Home 2 Ser ies User’s Guide.
2 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Make sure to read this user’s guide and follow th e procedure below. Caution: Th e Screen’s B lack Top Drop is alread y set to its maximu m dr op distance. Th ere is NO extr a Black Top Drop in the roller .
3 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Due to various installat ion environments, the instructions provided in th is user’s guide are for reference only. Please consult a professiona l installatio n company for fu rther installation and safety advice.
4 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Please make sure all acc essories listed below are included befor e proceeding. A. B. C. D. IR Remote RF Re mote 3 Way Wall Swit ch IR Eye Rec eiver Red+ Green- E.
5 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Please make sure all ite ms listed below are included before pr oceeding with the i nstallation. Please consult a professional instal ler. Elite S creens is not liable for any faul ty installations.
6 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com 2. Slide the Extruded Hangin g Bracket (D) through the rail located bel ow the slide channel until it meets with the t op of the Bolt (B) and slightl y secure the lug-nuts located on the top & bottom of the bolt to attach the br acket.
7 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com For additional information, please contact Elite S creens at techsupport@ elitescreens.com 1. If your screen does n ot move, please check the power supply. The scre en will understandably not move without power.
8 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com *Measurement dim ension s are intended a s a reference only an d subject to chan ge without no tice.
9 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com • Two (2) Year parts and lab or warranty from defects i n workmanship from purchase date as follows (except for ref urbished units as specified below).
10 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com US & Canada Tech Support & Warran ty Claim Please contact us at ser vice@elitescreens.c om or call +1 877-5 11-1211 #3 or fax +1-5 62-926-8 433 Europe Tech Support & Wa rranty Claim Please contact us at ser vice@elitescreens.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Elite Screens Home2 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Elite Screens Home2 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Elite Screens Home2 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Elite Screens Home2 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Elite Screens Home2 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Elite Screens Home2 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Elite Screens Home2 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Elite Screens Home2. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Elite Screens Home2 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.