Benutzeranleitung / Produktwartung 5530 des Produzenten Alcatel-Lucent
Zur Seite of 16
T h e A l c a t e l -L u c e n t 5 5 30 Net w or k Ana lyz er Im ple me ntin g Be s t - P rac tice s Ac cess Loop Oper at ions.
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 2 The Al catel- Lucent 5530 Net work Analy z er (N A) is a comprehen sive line tes t ing a nd quality manag ement solution that h elps you en- sure that DSL lines m eet quality an d stabilit y requirement s for the succes sful deploym ent of high- spee d Internet and triple -p la y s er - vices .
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 3 W i t h high er bi t rates and tripl e- pla y ser v ices, th e p e r f o rman ce req uir ed fro m DSL li nes is ris ing drama ti cal l y .
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 4 Streamline operations and control OPEX The access ne t w ork, wi t h i ts m an y ramificati on s and connec tions, is a nat ur al plac e for prob lems to arise. W i t h DS L , y ou will need to maste r a ne w set of chall enges in order t o av oi d esc ala ting co sts.
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 5 The Alca tel - Luce nt 5 5 30 N A is a compreh ensiv e line test ing sol ution h el ping ensure that DSL loops mee t quality and stabil ity requirem ents fo r the successf ul d eplo yment of hi g h speed In ternet and tr i ple p lay se r vices .
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 6 Figure 3. Putting the call center at the core of your troubleshooting process Network operations center (second level support) Escalation DSL experts Cal.
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 7 Advanced and comprehensive troubleshooting capability The Alca tel - Luce nt 5 5 30 N A pro vides a wi de a rray of test i ng capab iliti es a ll owing y ou to det ect, diagnose a n d t r oubl e s hoot any and all pro bl ems a ffec ti ng c u st omer lines .
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 8 T able 1. Features and benefits of the Alcatel-Lucent 5530 Network Analyzer FEATURES BENEFIT S • Ne two rk-wid elinequ alit yasse ssme nt.
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 9 Embedded line testing technologies The Alca tel - Luce nt 5 5 30 N A rel ies on sev eral embedded t esting technol ogies. The Singl e Ended L i n e T est ( SEL T) is a re flect ometric tes t m ainly aim ed at mea su ri ng li ne len gt h and loc ati ng line problem s.
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 10 Coping with your evolving access network The Alca tel - Luce nt access testing appr oach de liv ers testing capab iliti es i n the A cce ss n o des the m se lv es, thus rem o ving t h e need f or test access matrices and costly e xtern al t e s t - head so lut ions.
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 11 Expert diagnostic system For m ore effic ien t t r oubl e s hooting, the Al cate l - Lucen t 5 5 30 N A integrates an expert syste m t hat analyses tes t s resul t s and line ope r a tional paramete r s .
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 12 Adaptable customer care workflows Th ank s t o t h e Alca tel -L ucent 5 5 30 N A, y our custome r support team can now be pu t back int o actio n a nd take a ke y rol e in t he c u st omer troubl e resol ution proces s.
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 13 Dynamic line management Dy namic line managem ent is a capab ility pro vided by the Al cate l - Lucen t 5 5 30 N A, w hich greatl y impro ves DSL line s t a bili t y . W ith real - time services such as v oice and vi deo, line s t a bili t y has b eco me par amo u n t.
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 14 The Alca tel - Luce nt 5 5 30 N A r uns in a cl u s tered SUN serve r c o n fi g u - rati on, whi ch pro vides the great e s t scalabili t y as y our networ k ev ol ves. The database pro vides high a vail - abi lity due to the red u ndant maste r sla ve co n figurati on.
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 15 Proven solution, adopted by more than 50 service provider s T o da te, the Al c a tel -L ucent 5 5 30 N A has been dep lo yed by m ore th an 5 0 ser vi ce pro vide r s w orl dwide and mana g es more tha n 2 5 million DS L lines.
w ww.alcatel-lucent . com A lc at el , Lu cen t, Al ca tel - Lu cen t an d th e A lc ate l- L uce nt l og o ar e tr ad em ar ks o f A lc at el -L uc en t. A ll ot he r tr ad em ar ks a re th e pr op er t y of t he ir re sp ec ti ve o wn er s. Th e info rmat ion pr ese nted i s subj ect t o chan ge wi thou t noti ce.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Alcatel-Lucent 5530 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Alcatel-Lucent 5530 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Alcatel-Lucent 5530 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Alcatel-Lucent 5530 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Alcatel-Lucent 5530 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Alcatel-Lucent 5530 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Alcatel-Lucent 5530 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Alcatel-Lucent 5530. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Alcatel-Lucent 5530 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.