Benutzeranleitung / Produktwartung MAXAttach IP des Produzenten ClearOne comm
Zur Seite of 12
MAX™ IP Response Point™ USERS MANU AL.
document title CLEARONE P ART NO . 800-158-380 (REVISION 1.0) October 2008 © 2008 CLEARONE. ALL RIGHTS RESERVED. NO P ART OF THIS DOCUMENT MA Y BE REPRO- DUCED IN ANY FORM OR B Y ANY MEANS WITHOUT WRITTEN PERMIS SION FROM CLEARONE. CLEARONE RESERVES SPECIFIC PRIVILEGES.
MAX™ IP Response Point™ 1 Unpack and Setup 1 Keypad F unctions 1 Features 1 The LCD Display 2 Using the phone 2 Make a Call 2 Answer a Call 2 End a Call 2 T urn the Ringer On/Off 2 Adjust Ringer V.
.
1 T echnical Services: 800-283-5936 MAX™ IP RESPONSE POINT™ Users Manual UNP ACK AND SETUP Unpacking information and setup instructions for your MAX IP Response Point product are found in the Quick Start Guide and Administrator’s Guide. KEYP AD FUNCTIONS Button Name Function Hook Press to answer an incoming call.
2 T echnical Services: 800-283-5936 and set up your phone using the Configure Phone Wizard in the Response Point Administrator’s Guide. THE LCD DISPLA Y The LCD display acts as a legend for the various modes, codes and functions of the device. Each function is cov- ered in this manual or the Administrator’s Guide.
3 T echnical Services: 800-283-5936 Dial an Internal Call T o dial an internal company extension using voice dialing: Press the 1. button on the phone. Say the name of a person in your directory (e.g. “Denise Smith”). Y ou can also speak the name of a specific 2.
4 T echnical Services: 800-283-5936 ADDING A NEW PHONE T o add the MAX IP Response Point in Response Point Administrator Launch Response Point Administrator . 1. Connect to the server . • Click 2. Add Phone Ensure the MAX IP Response Point is powered and connected to the network.
5 T echnical Services: 800-283-5936 Highlight the device, click C. Next. Select D . Assign User to Assign or Create a user and click Next. From the list, choose the user you wish to assign to the phone, highlight and click E. OK. T o Create a New User: select • New User and follow the New User wizard.
6 T echnical Services: 800-283-5936 Name the phone, click G. Next. Click H. Finish to complete the process. The MAX IP Response Point is now ready for use with your Response P oint system.
7 T echnical Services: 800-283-5936 APPENDIX : A - COMPLIANCE EUROPEAN COMPLIANCE Conformity of the equipment with the guidelines below is attested by the CE mark.
8 T echnical Services: 800-283-5936 IEC 60950-1: 2001 Safety of Information T echnology Equipment, Including Electrical Business Equipment. RoHS - 2002/95/EC Restrication of the Use of certain Hazardous Substances in Electrical and Electronic Equipment (EEE) & WEEE - 2002/96/EC W aste of Electrical and Electronic Equipment (EEE).
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts ClearOne comm MAXAttach IP (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie ClearOne comm MAXAttach IP noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für ClearOne comm MAXAttach IP - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von ClearOne comm MAXAttach IP reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über ClearOne comm MAXAttach IP erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon ClearOne comm MAXAttach IP besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von ClearOne comm MAXAttach IP verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit ClearOne comm MAXAttach IP. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei ClearOne comm MAXAttach IP gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.